תקציב הפרסום של עיריית תל-אביב יוצא למכרז

עד כה רכשו את טפסי המכרז מקאן-אריקסון, המטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי וזרמון-גולדמן

עיריית תל-אביב מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". בשלב זה רכשו את טופסי המכרז מקאן-אריקסון, המטפל בתקציב כיום, אדלר-חומסקי וזרמון-גולדמן.

עוד נודע כי בעקבות כנס ספקים שנערך אתמול (ב'), בו נטען כי המכרז מאפשר את השתתפותו של מקאן-אריקסון בלבד ואולי גם של אדלר-חומסקי, החליט הלל פרטוק, דובר העירייה המנהל את המכרז, לשנות את הדרישות של תנאי הסף ולבטל חלק מנקודות האיכות שניתנו למשרדי פרסום מוטי אינטרנט - אך לא את כולן.

בכנס אתמול הושם דגש מרכזי על הדרישה לשירותי אינטרנט (התמחות בבניית אתרים, בקרה, תוכנות ספציפיות ועוד), תוך התעקשות שמרבית השירותים יינתנו "אין האוס" ולא על-ידי חברות-בת.

תנאי הסף שבו מדובר הוא למעשה דרישה למחלקה המתמחה בבניית אתרים עם הוכחה לבניית לפחות 3 אתרים ותחזוקתם. לפיכך, משרד שאין לו מחלקה כזאת לא יוכל להשתתף במכרז. בנוסף, ישנם סעיפים שאמורים לתת ניקוד בפרמטר האיכות (שיהווה 25% מהניקוד הכולל) העוסקים ביכולות המשרדים.

בעקבות הטענות טען פרטוק כי הוא מנסה למנוע מצב של ניפוח עמלות בכל הנוגע לאינטרנט, ולכן הוא מתעקש שכל השירותים יינתנו בתוך המשרד.

פרט לנושא האינטרנט, תנאי המכרז הם טיפול בתקציבים בסך 80 מיליון שקל לשנה במהלך 2009-2010 והוכחה לניהול קמפיין לגוף ציבורי בהיקף כספי של 500 אלף שקל.

המכרז יכלול ניקוד עבור 3 פרמטרים: עמידה בתנאי סף - 25%, הצעת מחיר - 55% ופרזנטציה - 20%.

תקציב הפרסום של עיריית תל-אביב מתנהל מזה כ-5 שנים במקאן-אריקסון.

פרטוק אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "המבנה של המכרז מוצג כבר פעם שלישית, והוא לא שם דגש רק על מדיה כפי שהיה בעבר. במכרז הקודם נתנו דגש על מיתוג, והשנה הדגש הוא על אינטרנט, יכולת בניית אתרים, בדיקת הקלקות וכדומה וכמובן פייסבוק ורשתות חברתיות".