מסחר דרך האייפון

מצעד האפליקציות: וול סטריט בכיס הקטן, ארנק דיגיטלי והמשחק הממכר החדש

1. וול סטריט בכיס הקטן

אוהבים לסחור במניות בוול סטריט? אפליקציית האייפון הישראלית Wall Street Scanner עשויה לסייע לכם במשימה.

האפליקציה החדשה מציעה למשתמש הפרטי מנוע חיפוש ייעודי בעולם המידע הפיננסי, המקל על מעקב אחר מניות מועדפות, קבלת ניתוחים סטטיסטיים לגבי ביצועי המניה בעבר לצד מידע רלבנטי בזמן אמת, ומנגנון חיזוי עתידי להתנהגות המנייה ביום המסחר העוקב. כך, משתמשים יכולים לבנות לעצמם רשימת מניות אישית או לחפש אחר מניה ספציפית, לקבל התראות לגבי מניה מסוימת, ואף להיחשף למניות בזמן אמת שהיקף המסחר שלהן חריג.

על מנת לספק את המידע הרלבנטי, האפליקציה סורקת למעלה מ-15 אלף אתרי חדשות, אתרים פיננסיים, בלוגים ומידע רלבנטי שנמשך מאתרים חברתיים (לרבות ציוצים בטוויטר), ומדרגת את מקורות המידע לפי סדר חשיבותם ומהימנותם.

את האפליקציה הקימו יוצאי יחידת 8200, כשבין המייסדים נמצא גם גדי שברון (ממקימי אולג'ובס). עד כה הורידו את האפליקציה למעלה מ-20 אלף משתמשים, והיא ניתנת להורדה בחינם.

2. מעשה בשלושה יצורים

Mooniz היא אפליקציית אייפון ישראלית שהושקה לפני כשבועיים וזכתה במהירה לפופולריות גבוהה.

מוניז הוא משחק פעולה-חשיבה אינטואיטיבי, הפונה לכל המשפחה, עם גרפיקה מושקעת למדי. המטרה של המשחק היא להציל את העולם מיצורים הקרויים מוניז, שפולשים מהירח לכדור הארץ. על מנת להדוף את הפולשים, יש לגעת בקבוצות של שלושה מוניז או יותר מאותו הצבע (סך הכול 3 צבעים), ולהעלים אותם באמצעות פיצוצם.

ככל שהשחקן מהיר יותר ומתקדם בשלבי המשחק, הוא זוכה בנקודות ובונוסים, שמאפשרים לו להדוף את היצורים ביתר קלות. למשחק יש גם פן חברתי, המאפשר לשחקנים לשתף את הניקוד שלהם עם החברים בפייסבוק.

המשחק רשם תוך שבועיים בלבד עשרות אלפי הורדות (עם פוטנציאל התמכרות גבוה), כשהפסקול שמלווה את האפליקציה נכתב על-ידי המוזיקאי חיים צינוביץ'.

האפליקציה ניתנת להורדה תמורת 0.99 דולר.

3. ארנק דיגיטלי

טובעים במסמכים, קבלות וחשבוניות שאתם מתעצלים לתייק בקלסרים? אם כן, האפליקציה הישראלית החדשה - DocIt היא בדיוק בשבילכם.

DocIt היא אפליקציה לחיפוש וניהול המסמכים האישיים שיש לכל אחד מאיתנו - תעודות, חשבוניות וקבלות, במטרה ליצור קלסר דיגיטלי שיציע לנו נגישות למסמכים האישיים מכל מקום.

לאחר הורדת האפליקציה, ניתן לצלם באמצעות המכשיר כל מסמך שיש, או למשוך אותו מתיבת הדואר האלקטרוני, ולתייק אותו בתיקיות שונות אותן מגדיר המשתמש. כן ניתן לשתף בקלות מסמכים עם חברים, להגדיר את רמת הפרטיות של המסמך ואף להוסיף לו תזכורות. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם.

4. אינפורמציה דיגיטלית

Freewebstat הוא מנוע חיפוש למציאת מידע על אתרי אינטרנט. לאחר הקלדת הדומיין של האתר בתיבת החיפוש, הגולש נחשף לרשימת נתונים רלבנטיים, כגון כמות המבקרים מדי יום באתר, מספר העמודים הנצפים מדי יום, תגיות פופולריות של האתר, תיאור תחום הפעילות, מספר הדפים המאונדקסים בגוגל, תאריך התפוגה של שם האתר, וגרפים של תנועת הגולשים על ציר הזמן הנמשכים מחברת המדידה אלקסה. כן מציע המנוע הערכת שווי של האתר.