טבלת הרייטינג השבועית: "רמזור" בראש עם רייטינג של 30%

הסדרה של אדיר מילר גברה גם על "כוכב נולד" ■ "מונית הכסף" היא השעשועון הכי נצפה השבוע

במהלך נדיר הודח ז'אנר הריאליטי מצמרת טבלת הרייטינג, ודרמה ישראלית מקורית, "רמזור", רשמה למעלה מ-30% צפייה. הסיטקום של אדיר מילר, המשודר בזכיינית ערוץ 2 קשת, חלף על פני שתי תוכניות של "כוכב נולד", כאשר זו של מוצאי שבת מוכיחה החלשות קלה עם רייטינג של 25.4%.

ההצלחה של "רמזור" מסייעת גם ל"פולישוק" שמביאה 20.5% צפייה. בעת ששובצה אחרי "כוכב נולד" הביאה הסדרה נתונים נמוכים יותר.

במבט על יתר הדרמות בלוח השידורים רואים כי "החיים זה לא הכול" של רשת מצליחה להיכנס לעשירייה הבכירה ברשימת הפרטים הצופים עם 477 אלף והמקום ה-8. ברייטינג, מדובר ב-19.1% לא רעים.

בערוץ 10 מצליחים לשמור פחות על הדרמות שלהם. "בנות הזהב", נופל לכ-11% צפייה, אחרי "טריני וסוזנה", ואילו "החברים של נאור", שהייתה פעם התוכנית הנצפית של הערוץ, הידרדרה ל-14.5% צפייה לאחר שהוצבה אחרי "נבחרת ישראל" המדשדשת (10.4% השבוע).

ההוכחה לכך שנבחרת ישראל היא לא מותג שאפשר לבנות עליו הגיעה שוב במוצאי שבת, אז הביא משחק הכדורגל מול לטביה רייטינג של 14.1% בלבד.

בתחום השעשועונים, "מונית הכסף" היא הנצפית ביותר על המסך, עם רייטינג של 26.7%. "אל תפיל את המיליון" מאבדת אחוזי רייטינג ומגיעה ל-18.8% צפייה, אך מרוויחה עוד צופים - 521 אלף יהודים.

"101 דרכים לעוף משעשועון" היא התוכנית הנצפית ביותר השבוע של רשת עם 21.3% צפייה. "ווייפאואט" שומרת על יציבות נמוכה ביום שישי - 9.5% רייטינג בלבד לערוץ 10.

"עם סגולה" של קשת, עם שלישיית "מה קשור", התחזקה השבוע והגיעה לרייטינג של 20.5%. "חדשות השבת" עם דני קושמרו היא תוכנית האקטואליה הנצפית של השבוע כשהיא משיגה 20.4% צפייה.

4.7% ממשקי-הבית היהודיים צפו ב"השבוע" של גיא זוהר, בה עלה גם באחד האייטמים שמו של מגיש המהדורה המתחרה, אותה ראו 18.7% ממשקי-הבית.

רייטינג משקי בית יהודיים
 רייטינג משקי בית יהודיים