צפו בכלימה: זוג מת"א תיעד את עצמו חוגג בלוויית סמי עופר

גלובס tv הסרטון עלה ליוטיוב, ולבלוג בו נוסף פוסט: "יעל ואני גרים מעל בית-הקברות של טרומפלדור, ולא מזמן התחילה פה הלוויה של סמי עופר. שמחנו, סך-הכול זה כיף כשאנשים כאלה מתים"

במפגן מביש של טעם רע במיוחד העלה צעיר תל-אביבי בשם אלון עוזיאל פוסט בבלוג שלו וסרטון ליו-טיוב, בו הוא מתפאר בכך שחגג עם בת-זוגו בדירתו המצויה ממש מעל בית-הקברות טרומפלדור, בעת לוויית איש העסקים סמי עופר.

"יעל ואני גרים ממש מעל בית-הקברות של טרומפלדור, וממש לא מזמן התחילה פה הלוויה של סמי עופר", כותב עוזיאל. "שמחנו, סך-הכול זה כיף כשאנשים כאלה מתים - אפילו שהם לא נעלמים אלא רק מתחלפים. אז החלטנו לעשות מסיבה על המרפסת ולנגן בווליום חזק (האמת, היה שם כזה שקט, שגם הרמקולים הביתיים לגמרי הספיקו בכדי להרתיח את עשירי ישראל). שמענו את השיר, רקדנו במרפסת, וצילמנו חלק בווידיאו...

"בכל מקרה... עלו שוטרים, דפקו לנו על הדלת באלימות, צעקו 'משטרה' והמשיכו לדפוק בחוזקה ממש קיצונית. בסוף הורדנו את המוזיקה, פתחנו להם את הדלת ושיחקנו אותה תמימים. גם כי אנחנו אשכנזים מבית טוב שמפוחדים מהמשטרה, וגם כי תכל'ס, יש לנו בבית דברים שלא היינו רוצים שהם ימצאו...

"בכל מקרה, הווידיאו פה למטה. הוא לא מרשים במיוחד - בעיקר כי אני רוקד ומרעיד את המצלמה במקום להתרכז באנשים הזועמים מלמטה. אבל היי - מרשים או לא, לפחות ניסינו לעשות משהו. ואגב - סתם שאלה למשטרה - ב-16:00 בצהריים אסור לי להשמיע מוזיקה בבית שלי?"