קודאק Play Sport - לצילום וידיאו בינוני במים

למצלמת הווידיאו מדגם Play Sport יש יכולת צילום וידיאו HD במים, אבל התחרות מול הסלולריים והתוצאות שהיא מספקת לא מצדיקות רכישה

מצלמות הווידיאו הקומפקטיות הן מצלמות בגודל של סמארטפון בינוני, המאפשרות לצלם קליפ קצר ואם ממש רוצים גם תמונות. קודאק, בדומה למותג Flip שחברת סיסקו סגרה באמצע חודש אפריל, רוצה עדיין לפנות לפלח שוק הזה עם דגם Play Sport.

עמידות למים: היצרנית מבטיחה צילום מתחת למים עד עומק של 3 מטרים. המצלמה עשויה מציפוי גומי ושוקלת כמו טלפון סלולרי, ניתן להכניס אותה לכיס בגד הים.

עמיד לנפילות: יבואנית קודאק, דלתה דיגיטל, מבטיחה שהמצלמה עמידה גם לנפילות עד גובה 2 מטר. בבדיקה שלנו, אחרי כמה נפילות מאזור גובה 1 מטר, המצלמה אמנם המשיכה לעבוד, אך כיסוי הסוללה נפתח ולא הסכים להיסגר.

ממשק: קודאק הצליחה לבנות מוצר פשוט מאוד: לחיצת כפתור אחת תפעיל את המצלמה תוך כ-2 שניות. לחיצה נוספת תפעיל את הצילום וידיאו. בעוד כמה לחיצות ניתן לעבור לצילום סטילס.

צילום: הפליי ספורט יודעת לצלם וידיאו באיכות HD של 1080p. איכות הווידיאו טובה ובסך הכל התנועה בתמונה סבירה, אך לא לגמרי חלקה. הבעיה היא שלמצלמה אין פלאש או זום אופטי, וקשה לצלם במקום סגור עם תאורה מעטה.

חוץ מזה, יש כאן גם מצלמת סטילס עם חיישן 5 מגה פיקסל שסבל מהפרעות שונות.

בשורה התחתונה: ל-Play Sport יש יכולת צילום וידיאו HD במים, אבל התחרות מול הסלולריים והתוצאות שהיא מספקת לא מצדיקות רכישה שלה.

מחיר: 800 שקל ברשת FOTOSHOP.

ציון: 6.5.