סלקום משיקה את "משהו קטן וטוב" - הגירסה הקבוצתית

משיקה את הטבות הקיץ - כשהפעם על כל הטבה נרכשת יתקבלו 3 הטבות נוספות לחברים

תחת הסלוגן המוכר "משהו קטן וטוב" משיקה סלקום את פעילות הקיץ לשנת 2011 סביב נושא החברים - ומציעה שורת הטבות לבילוי משותף ומוזל. ב-3 מועדים שונים יוצע ללקוחות לרכוש כרטיס ולקבל 3 כרטיסים במתנה - למופע סטנד-אפ, לארוחה ברשת קפה קפה ולמגוון אטרקציות. בשבוע נוסף תינתן הטבה סלולרית שתאפשר שיחות חינם בין 4 חברים.

"זו השנה השישית שבה אנו עורכים את פעילות 'משהו קטן וטוב'", אומר יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בסלקום. "לאורך השנים חולקו הטבות בשווי כמעט בלתי נתפס - 169 מיליון שקל, עם למעלה מ-2 מיליון מימושי הטבות.

"בבואנו השנה לחשוב על המהלך התמודדנו עם אתגר חדש בשוק הישראלי שלא היה קיים בעבר - הקופונים: הקופונים שינו את כללי המשחק בעולם טיפוח הלקוחות, ומהיום אנו נדרשים למשהו יצירתי יותר, מושקע יותר ובעל נגיעה עמוקה יותר על מנת לרגש את לקוחותינו.

"בחרנו לעסוק בעולם תוכן שלא מקבל 'יחס שיווקי' בדרך-כלל - עולם החברים הטובים, והחלטנו להעניק ללקוחות את האפשרות לבלות עם החברים מבלי להידרש להוצאה כספית גבוהה".

פעילות "משהו קטן וטוב" תלווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום גיתם תחת הסיסמה: "משהו קטן וטוב לחברים - בכדי שתוכלו לבלות יותר יחד".

סלקום תשקיע בכלל הפעילות כ-20 מיליון שקל.