מנרב מתרחבת בהוד השרון: פרויקט חדש של 100 יח"ד

היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט כ- 110 מיליון שקל ■ עלותו של הפרויקט כ- 92 מיליון שקל ■ רכשה קרקע בשטח של כ- 18 דונם לבניית 100 יח"ד

חברת הנדל"ן, מנרב מדווחת היום (ג') על הקמת פרויקט מגורים חדש בהוד השרון שבו יבנו על פי הערכות כ-100 יחידות דיור. הפרויקט יוקם בשטח של כ-18 דונם במתחם "שביל התפוזים" במזרח הוד השרון והיקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט כ-110 מיליון שקל.

מנרב הודיעה כי חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת פרויקט המגורים. עוד מדווחת החברה כי עלותו של הפרויקט כ-92 מיליון שקל ולצורך מימון הקמתו תתקשר החברה בהסכם ליווי בנקאי. להערכת החברה, תכנון הפרויקט יחל עד סוף השנה, וצפוי להמשך מספר שנים.

בימים אלו שוקדת החברה על תכנון התב"ע למגורים במתחם שלפי ההערכות תתאים לכ- 100 יחידות דיור ותוגש תוך מספר חודשים לוועדה המקומית.

מנרב מסרה כי ההחלטה לרכוש קרקע נוספת בהוד השרון באה בעקבות הצלחת הפרויקט הקודם של מנרב פרויקט ה- Premium שבפרק זמן של כחצי שנה שיווק למעלה מ- 50% מהדירות שהוצאו לשווק.

"הוד השרון מהווה אזור מבוקש מאוד ומושכת אליה משפרי דיור רבים מהערים הסמוכות בשרון ומאזור תל אביב, ואנו אף בודקים אפשרות לרכישת קרקעות נוספות בעיר" כך מציין דרור קוזניצקי, מנכ"ל מנרב פרויקטים.