הקמפיין נגד גל"צ: גם "שר האסירים של פת"ח" מגויס

לאחר השימוש בקולו של דובר החמאס, אשר הביע לכאורה תמיכה בחמאס, גויס היום גם אשרף עג'רמי, שר האסירים של פת"ח, לקמפיין נגד גל"צ

הקמפיין נגד גלי צה"ל נמשך זה היום השני ברציפות: לאחר שאתמול הביע לכאורה תמיכה "דובר החמאס" ריבחי רנטיסי בתחנת גל"צ, ביוזמת הארגון הימני "ישראל שלי", היום (ד') קיבלו עיתונאים הודעות SMS לכאורה משר האסירים של פת"ח, אשרף עג'רמי, שגם הוא הביע תמיכה בגל"צ. הכל, כמובן, כחלק מהקמפיין נגד גל"צ.

"זה אשרף עג'רמי, שר האסירים מפת"ח. תיכף אתקשר להודיע על הצטרפותנו לחמאס במאבק למען גל"צ מול מחאת הציבור בישראל. זה לא חיקוי, זיוף או מתיחה", נכתב בהודעת ה-SMS.

זמן קצר לאחר מכן קיבלו עיתונאים טלפון עם הודעה קולית בה נשמע אדם עם מבטא ערבי המביע תמיכה בגל"צ. הודעות ה-SMS התקבלו מטלפון סלולרי עם קידומת 059 של הרשות הפלסטינית.

גם מאחורי ההודעות ששוגרו היום לכאורה על ידי עג'רמי עומד ארגון "ישראל שלי", שהוציא הודעה לעיתונות תחת הכותרת "שר האסירים והנוער לשעבר ברשות הפלסטינית מצטרף לקמפיין התמיכה בגל"צ". בארגון טוענים כי ההקלטה של עג'רמי הינה אמיתית ומתכוננים לצעד הבא במחאה נגד גל"צ: הפגנה של לוחמים וקצינים במיל' מול תחנת גלי צה"ל ברחוב יהודה הימית 23 ביפו, הערב בשעה 18:30.

"החזית האחידה של הפלסטינים בעד התחנה הצבאית הישראלית, מול ההתנגדות הציבורית החריפה שהולכת וגוברת, רק ממחישה את הניתוק של גל"צ מאזרחי המדינה", אמרה יו"ר "ישראל שלי", איילת שקד. "על מנהלי התחנה להתכנס בדחיפות ולפרסם מה בכוונתם לעשות כדי לשנות את המצב ולהחזיר את גלי צה"ל ללוחמים".