אורן זריף לזהבית כהן: "הוזילי את הקוטג' - או שאייבש את הפרות"

זריף במכתב מאיים למנכ"לית אייפקס: הוזילי את הקוטג' תוך 10 ימים - או שאטיל קללה על הפרות של תנובה ■ דורש גם לחלק שוברים לקניית מוצרי חלב ב-312 מיליון שקל

אורן זריף לא מפספס הזדמנות לתפוס כותרות: נוכח חרם הקוטג' העביר היום (ב') זריף מכתב לזהבית כהן, מנכ"לית אייפקס השולטת בתנובה, בו הוא קורא לה להוריד את מחיר הקוטג' ל-1.98 שקלים.

זריף צירף גם איום מוזר למדי: אם הקוטג' לא יוזל - "אייבש את עטיני הפרות כליל בעזרת לחש קבליסטי סודי", כדבריו.

זריף טוען כי קיבל הלילה "מסר רוחני" מסבו, אותו הוא מכנה "קבליסט ומקובל גדול בברית-המועצות, אדם בעל יכולות אנרגטיות באמצעותן היה יכול לשלוט גם על תדר חשיבה של בעלי חיים".

לטענתו, סבו הבהיר לו בחלום כי אם תוך 10 ימים לא "יצ'ופרו" אזרחי ישראל כך שמחיר הקוטג' יירד ל-1.98 שקלים, הוא "יתחבר למקורות של עולמות עליונים הנקראים 'החרבוזון', אשר מזינים את הפרות בכל המישורים, ובעזרת לחש קבליסטי עתיק הוא ייבש את עטיני הפרות ויצמצם בכ-80% את יכולתן להפיק חלב".

זריף ממשיך ומאיים כי שום וטרינר לא יוכל לסייע לפרות להעלות את תפוקת החלב, "ובמשך שנים רבות חברתכם לא תוכל לשקם את עצמה ולהגיע לתפוקת חלב כפי שהיתה לפני כן".

אך זריף לא מסתפק בקוטג': הוא דורש מזהבית כהן להקצות לאזרחי ישראל שוברים בסך 312 מיליון שקל, שבאמצעותם ניתן יהיה לרכוש מוצרי חלב.