רותם TRI זכה במכרז המחקרים של הטלוויזיה החינוכית

בין היתר תתבקש רותם TRI לבצע עבור החינוכית מחקרים בתחומי מיתוג, סגנון חיים, פילוח, הרגלי צפייה והעדפות צפייה

מכון רותם TRI מחקרים אסטרטגיים, בבעלות חברת הייעוץ TACK אסטרטגיות צמיחה וד"ר אריה רותם, זכתה במכרז הטלוויזיה החינוכית הישראלית לביצוע מחקרים כמותיים.

בין היתר תתבקש רותם TRI לבצע במהלך השנה מחקרים בתחומי מיתוג, סגנון חיים ופילוח. כמו כן תערוך החברה מחקרים בנושא הרגלי צפייה ובחינת העדפות צפייה.

רותם TRI מחקרים אסטרטגיים, שהוקמה לפני כ-3 שנים, נחשבת לאחד מגופי המחקר המתקדמים בישראל. בשנים האחרונות סיפקה החברה מחקרי שוק איכותיים וכמותיים ללקוחות ממגוון רחב של קטגוריות, דוגמת פיננסים, מוצרי צריכה, תקשורת וטלוויזיה, מזון והסקטור הציבורי.

בין הגופים שמשתמשים בשירותי רותם TRI: בנק הפועלים, מירס, דנשר, עיריית תל-אביב, חברת התרופות MSD ואחרים.

"אנו גאים על ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד עם הטלוויזיה החינוכית בישראל", אומר ד"ר אריה רותם. "המחקרים המתוכננים מאתגרים ומרתקים מבחינה מקצועית וכוללים מגוון רחב של שיטות מחקר מתקדמות".

לדברי רותם, בשל ההיכרות של החברה עם הרגלי הצרכן הישראלי, "רותם TRI תוכל להוסיף המלצות משמעותיות גם לטלוויזיה החינוכית על הייחודיות שלה".

אורי אלמן, מנכ"ל החברה, הוסיף כי "הטלוויזיה החינוכית מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות מובילים בשוק הישראלי במגוון קטגוריות שאנו עובדים איתם לאורך שנים. אנו מקווים ומאמינים שנצליח לייצר ביחד ערך מוסף אמיתי בתחום המחקר".

לדברי אלדד קובלנץ, יועץ הפרוגרמינג של הטלוויזיה החינוכית, "הטלוויזיה החינוכית הפכה בשנה האחרונה לערוץ המדיה הצומח במדינה. כחלק מתהליך ההתחזקות של ערוץ 23. אנו מברכים את רותם TRI על זכייתה במכרז. החברה תעסוק בעריכת מחקרים עבור התחנה וניתוחם, ובכך תסייע בהפיכת החינוכית לגוף שידור מקצועי יותר".