הבית של מכבי ת"א ביורוליג: ריאל מדריד, פרטיזן בלגרד, פילזן ומילאנו

כך נקבע בהגרלה שנערכה היום בברצלונה; הצהובים יתמודדו גם עם יריבה מהמוקדמות ■ היורוליג חתמה על הסכם חסות עם סוכנות ההימורים BWIN

ריאל מדריד (ספרד), פרטיזן בלגרד (סרביה), אפס פילזן (טורקיה), ארמאני מילאנו (איטליה) - אלו היריבות שהגרילה היום (ה') מכבי ת"א לשלב הבתים של היורוליג לעונת 2011/12. בנוסף, תיפגש אלופת ישראל עם יריבה שתעפיל ממוקדמות המפעל, שזהותה טרם נקבעה.

מדובר בהגרלה נוחה בסך הכל לצהובים: מדריד, אותה כזכור ניצחה מכבי בחצי גמר הפיינל-פור האחרון, נחשבת ליריבה חלשה יותר בדרג א' לעומת פנאתינייקוס או ברצלונה. מכבי, שהוגרלה מדרג ב', יכולה לשמוח קצת פחות על ההגרלה שהועידה לה את הקבוצה הקשה ביותר של דרג ד' - פילזן.

שלב הבתים יחל ב-17 באוקטובר ויסתיים ב-22 בדצמבר. הפיינל-פור יתקיים העונה באיסטנבול, טורקיה, בין ה-11 ל-13 במאי.

ארבע הקבוצות הראשונות בכל בית יעפילו לשלב הטופ-16, שם הן יחולקו לארבעה בתים של ארבע קבוצות. שתי הראשונות בטופ-16 יעלו לרבע הגמר, ומשם - לפיינל-פור.

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, והמנכ"ל אלי דריקס, ייצגו את הצהובים בהגרלה שנערכה היום בברצלונה. השניים ימשיכו משם לכינוס של ראשי קבוצות הליגה האדריאטית שיתקיים בשבת.

בתוך כך, הודיעה היום היורוליג כי היא מצרפת למעגל הספונסרים שלה את סוכנות ההימורים הבינלאומית BWIN, בהסכם שיהיה תקף עד תום עונת 2013/14. הסוכנות האוסטרית נחשבת לאחת מנותנות החסות הבולטות בספורט העולמי: היא משלמת לקבוצת הכדורגל של ריאל מדריד כ-25 מיליון אירו בעונה עבור חסות מרכזית, וכמו כן משקיעה כסף רב בפרסום אצל באיירן מינכן. BWIN משמשת גם כספונסרית מרכזית של פיב"א.