נסגר התיק נגד עורכי דין שנחשדו בזיוף הלוגו של ביניש

הפרשה נחשפה בביקורת פנימית של הנהלת בתי המשפט, בה עלה חשד כי עורכת דין ובעל המשרד שבו היא עובדת עושים שימוש בטפסים מובנים המופיעים באתר הנהלת בתי המשפט

הפרקליטות סגרה את תיק החקירה נגד עורכת הדין מאזור המרכז שנחשדה בזיוף הלוגו של נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש - כך נודע ל"גלובס". גם התיק נגד בעל המשרד שבו עובדת עורכת הדין נסגר.

"הרינו להודיעך כי החקירה שנפתחה נגדך בגין חשד לביצוע עבירו מירמה נסתיימה, וכי התיק נסגר בפרקליטות מחוז תל-אביב, מכיוון שלא נמצאה אשמה פלילית במעשייך", כך הודיעה אתמול (ד') הפרקליטות לעורכת הדין.

ב-4 באפריל 2011 עצר מפלג ההונאה של מחוז תל-אביב במשטרה את עורכי הדין, בחשד כי נהגו להגיש בקשות לדחיית מועדי דיון בבתי המשפט בירושלים ובתל-אביב, כאשר על גביהן מופיע לוגו מזויף של הנשיאה ביניש.

הפרשה נחשפה בעקבות ביקורת פנימית שערכה מבקרת הפנים של הנהלת בתי המשפט, שבה עלה חשד כי השניים עושים שימוש בטפסים מובנים המופיעים באתר הנהלת בתי המשפט. המשטרה חשדה כי השניים עשו שימוש בלוגו של ביניש כדי ליצור השפעה בלתי הוגנת על בתי המשפט.

העבירות שבביצוען נחשדו עורכי הדין היו קבלת דבר במירמה, זיוף בכוונה לקבל דבר ושימוש במסמך מזויף בכוונה לקבל דבר.

בעקבות החלטת הפרקליטות על סגירת התיק מסר בא-כוחה של עורכת הדין, עו"ד אייל בסרגליק: "אני שמח על כך שהפרקליטות החליטה, כפי שהיה ברור מלכתחילה, כי אין כל אבק של חשד לפלילים במעשים אשר יוחסו למרשתי".

עו"ד בסרגליק הוסיף כי "חרף הסבל הרב שסבלה עקב הגשת התלונה המופרכת נגדה, עורכת הדין מקווה לחזור כעת לחיים רגילים, שגרתיים ומלאי מעש".