הבית החדש של הפועל באר שבע

עיריית באר שבע תחל בבניית "בית האגודות", מתחם של 750 מ"ר שישמש את קבוצת הכדורגל הבכירה בעיר; עלות הפרויקט נאמדת ב-3 מיליון שקלים

עיריית באר שבע תחל בבנייתו של "בית האגודות", שיהווה את הבית החדש של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע. מדובר על פרויקט שיכלול 750 מ"ר בתוך קרית הספורט החדשה שנבנית בעיר. המבנה יכיל חדרי הלבשה, חדר רופא, חדר מאמנים, אזור להתכנסויות, חדרים לוגיסטיים ואלמנטים נוספים.

הבית החדש יחליף למעשה את המתקן הלוגיסטי הישן בו משתמשת כיום הקבוצה בתוך אצטדיון וסרמיל. עלות הפרויקט נאמדת ב-3 מיליון שקלים, ובנייתו צפויה להסתיים תוך פחות משנה.

המועדון הוא חלק מקרית הספורט החדשה שנבנית בעיר, ויוקם בסמוך לקומפלקס מגרשי האימונים שכבר הושלמו ובסמוך לאצטדיון הכדורגל החדש של באר שבע שיכיל 16,000 מקומות. קרית הספורט החדשה של באר שבע כוללת את מגרשי האימונים החדשים, היכל ספורט רב-תכליתי עם 3,000 מושבים ואת אצטדיון הכדורגל החדש.

כמו כן, קיימת אפשרות לבניית קומה נוספת למועדון בעתיד, להמשך פעילויות כמו פרויקט הקמת אקדמיה לכדורגל.

קרית הספורט מוקמת באמצעות החברה הכלכלית עבור עיריית באר שבע ותופעל על ידי חברת "כיוונים". העלות הכוללת של קרית הספורט תסתכם ב-250 מיליון שקל. הטוטו יממן 65 מיליון שקלים מתוך עלות האצטדיון.