ענבל אור במתחם האוהלים: "הח"כים רק מדברים, הפקידים לא מזיזים כלום; בכל פרויקט אפשר להקצות 10% מהדירות בשכ"ד של עד 3,000 שקל בחודש"

גלובס tv היכנסו וצפו בראיון מצולם עם ענבל אור משוטטת במתחם האוהלים ■ "אני לא רואה שדברים הולכים להשתנות בזמן הקרוב. צריך לטפל בבירוקרטיה המטורפת במדינה שלנו"

ענבל אור, בעלת חברת אור סיטי נדל"ן המארגנת קבוצות רכישה באזור המרכז, מגיעה למתחם האוהלים ברחוב רוטשילד בת"א ותוקפת את הממשלה בראיון מצולם לגלובס TV. אור מביעה תמיכה לצעירים המוחים אך מדגישה כי לדעתה מחירי הדירות ימשיכו לעלות כל עוד הממשלה לא מפשירה קרקעות לבנייה.

"אני שומעת הרבה ח"כים ושרים שמדברים אבל לא עושים שום דבר. תתחילו לפעול", אומרת אור. "כל תב"ע, תוכנית בניין ערים חדשה שנכנסת היום לוועדה מחוזית, תגדירו שיש שם דירות בר השגה לזוגות צעירים, ליזמים... כבר היום תתנו יותר זכויות כך שיזמים יוכלו לבנות דירות לזוגות צעירים במחירים נורמליים. אני עשיתי את זה במגדלי הצעירים עם חג'ג'. הקצנו שם 50 דירות לדיור בר השגה, שזה 10%, ונוכל להשכיר אותן לא יותר מ-3,000 שקל לחודש".

אור טוענת כי היא הזהירה שוב ושוב מבעיית הדיור, אך לא רואה שינוי בקרוב: "אני לא רואה את הדברים שהם הולכים להשתנות בזמן הקרוב. אני צעקתי ואני אמרתי ואני שוב חוזרת ואומרת, על מנת לטפל בבעיה מהשורש - צריך להגיע לממשלה. צריך להפשיר מגרשים, להפשיר. לטפל בבירוקרטיה המטורפת שלנו במדינה הזו, לפתוח היצע גדול, ללכת לעיריות ולטפל בכל הפקידים שיושבים ולא מוכנים להזיז את הדברים והיתר בנייה לוקח שנה וחצי, שנתיים. תתעוררו. תתעוררו. זה הזמן לעשות שינוי!".