שר הפנים ישי: "מחירי הקרקע בישראל הם שוד אחד גדול - הממשלה כאן היא הטייקון הגדול מכולם"

ישי בישיבת סיעת ש"ס: "את הצעקות שאנו שומעים היום הצענו כבר לפני שנתיים. דיברנו על מענקי דיור ולעגו לנו" ■ "ישראל עוברת אחד המשברים הקשים בתולדותיה" ■ קורא לבטל את מועד יציאת הכנסת לפגרה: "יש להתגייס התגייסות ציבורית נרחבת למען עם ישראל"

"הטייקון הגדול ביותר זו הממשלה; מחירי הקרקע זה שוד אחד גדול". את הדברים האלה אמר היום (ב') שר הפנים אלי ישי בישיבת סיעת ש"ס, תוך שהוא תוקף את הממשלה שבה הוא חבר, בעיצומה של מחאת האוהלים.

"ישראל עוברת את אחד המשברים הקשים בתולדותיה", הוסיף ישי. "את הצעקות שאנו שומעים היום הצענו כבר לפני שנתיים. דיברנו על מענקי דיור ולעגו לנו. אמרתי אז לציפי לבני שאם היא לא תיתן 1.5 מיליארד שקל לקצבאות, אעביר את השלטון לידי נתניהו".

השר ישי קרא ליו"ר הכנסת לבטל את מועד יציאת הכנסת לפגרה כי "מדינת ישראל עוברת את אחד המשברים הגדולים והקשים בתולדותיה. החל בעליית מחירי מוצרי הצריכה, דרך משבר הנדל"ן וכלה במשבר הרפואה הציבורית".

"אלפי אזרחים יוצאים לרחובות ולנים במרכזי הערים באוהלים, אלפי חולים נשארים ללא מענה רפואי הולם - ויש לטפל בזה. יש להתגייס התגייסות ציבורית נרחבת ובתקווה שתהיה גם מאוחדת למען עם ישראל", דברי ישי.