מיזם חדש: כניסה חד-פעמית לחדר כושר באמצעות כרטיס מגנטי

מיזם Freefit מציע כניסות חד-פעמיות לכ-100 מועדוני כושר, מכוני פילאטיס ויוגה ומועדוני גלישה ■ הכרטיס אינו כולל התחייבות או דמי מנוי, כשהחיוב על הכניסה נעשה לאחר כל שימוש

צרכנים רבים מוותרים על מנוי במכון כושר בגלל החשש מהתחייבות. כידוע, דמי המנוי יקרים, והפרת ההתחייבות כרוכה בקנס.

לבעיה הזאת נותן מענה מיזם חדש, המאפשר כניסה חד-פעמית לחדר כושר באמצעות כרטיס מגנטי נטען.

מיזם Freefit מציע כניסות חד-פעמיות לכ-100 מועדוני כושר, מכוני פילאטיס ויוגה ומועדוני גלישה שבהסכם. הכרטיס אינו כולל התחייבות או דמי מנוי, כשהחיוב עבור הכניסה נעשה לאחר כל שימוש.

עד כה, ברוב המכונים הכניסה מתאפשרת רק במסגרת מנוי תקופתי או באמצעות כרטיסייה, בעוד שכרטיס ה-Freefit "מרשת" את מועדוני הכושר השונים יחד ומשחרר את הצרכן מכבלי ההתחייבות מול רשת אחת ומפרוצדורת הביטולים, ובתוך כך מאפשר לבחור היכן להתאמן או להתנסות במכון לפני שמתחייבים.

את מחיר הכניסה קובע המכון, וכצפוי הוא גבוה יותר ממחיר הכניסה במסגרת מנוי או כרטיסייה. המחיר הנפוץ הוא 38 שקל לכניסה, במקרים אחרים המחיר מטפס ל-57 שקל ול-60 שקל.

יצוין כי בין המכונים שבהסכם יש גם רשתות בפריסה ארצית. הרעיון הוא שמוסרים את פרטי כרטיס האשראי לחיוב ל-Freefit, והחיוב נעשה רק לאחר השימוש.

באתר www.freefit.co.il נמצאת רשימה ארצית של המכונים שבהסדר ותעריף השימוש בהם.

מחירים לדוגמה:

60 שקל - מכוני דרור רז ברחבי הארץ, מכון גרציה באשדוד

57 שקל - מכוני גו אקטיב, קוליג'ים בנתניה

38 שקל - מועדון הכושר אגו בירושלים, מועדון ג'ימי לילדים בראשון-לציון, אנרג'ים בבאר-שבע, קורפוס ברעננה או ליידיס פיטנס בחולון או ברמת-גן