3 עובדים בשלמור פוטרו בשל דמות מתפשטת בקמפיין

בשטראוס גילו בתדהמה כי הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות בקמפיין האינטרנט למשקה הבוקר של דנונה גורמת לכך שהדמות מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה

על טעויות משלמים, ודאי כשהן נוגעות בלקוח עוגן של משרד פרסום: ל"גלובס" נודע כי 3 אנשי אינטראקטיב פוטרו ממשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בשל "תעלול" שעשו בקמפיין האינטראקטיב למשקאות הבוקר של דנונה שטראוס.

מדובר בקמפיין שבמסגרתו הוזמנו הגולשים לשלוח ברכות "בוקר טוב" למי שיחפצו, כשאלה שקיבלו את הברכות המקוריות ביותר יזכו לביקור של צוות דנונה שיגיע "לעשות לו בוקר טוב".

נראה כי בשלמור-אבנון-עמיחי היו אנשי צוות שהחליטו להתחכם. הקלקה של 10 פעמים על אחת מהדמויות מתוך גלריית הדמויות שבקמפיין גרמה לכך שהיא מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה.

אמנם מדובר בדמות מאוירת, אך נראה כי המעשה איננו מתיישב בדיוק עם ערכי המשפחתיות שאותם מעוניינת שטראוס לציין, ומיותר לומר כי בחברה לא קיבלו את ההתחכמות בחיוך. יותר מכך, מקורבים מספרים ל"גלובס" כי כשגילו בשטראוס את המתרחש, התקבל התעלול בתדהמה ובזעם רב.

בשלמור-אבנון-עמיחי מיהרו לבדוק את הנושא, וכאמור בימים האחרונים פוטרו 3 אנשי קריאייטיב שעבדו על הקמפיין.

משקאות הבוקר של דנונה שטראוס הושקו באחרונה כמוצר שאמור לתת פתרון לאנשים שאין להם זמן לאכול בבוקר. מדובר בסדרת מוצרים הכוללת סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים במגוון טעמים.

קמפיין האינטרנט הוא חלק מקמפיין כולל ורחב היקף שהעלתה שטראוס לתמוך בהשקה. הקמפיין כולל גם סרטון טלוויזיה שבו נראית שרשרת אינסופית של אנשים הלוגמים ממשקאות הבוקר.

לא ניתן היה לקבל את תגובת שלמור-אבנון-עמיחי עד לפרסום הידיעה.