ליגה אירופית: שאלקה, איינדהובן ודינמו קייב יגיעו לישראל

קבוצות ליגת העל הוגרלו לשלב הבתים: מכבי חיפה תשחק מול הגרמנים, הפועל ת"א תפגוש את ההולנדים, מכבי ת"א עם האוקראינים (וגם עם סטוק סיטי ובשיקטאש)

הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית, שבה השתתפו לראשונה שלוש נציגות ישראליות, זימנה היום (ו') כמה מפגשים אטרקטיביים לקבוצות שלנו.

הפועל ת"א, שהוגרלה מהדרג השני, תתמודד עם פ.ס.וו איינדהובן, שסיימה אשתקד במקום השלישי בליגה ההולנדית. גם ראפיד בוקרשט (רומניה) ולגיה ורשה הפולנית, שבה משחק הקשר הישראלי משה אוחיון, יגיעו להתארח בבלומפילד.

מכבי חיפה הוגרלה מהדרג השלישי, וקיבלה מפגש מסקרן מול שאלקה 04. הגרמנים יגיעו שנה שנייה ברציפות לישראל, אחרי שאשתקד התמודדו מול הפועל ת"א בשלב הבתים של ליגת האלופות. הירוקים קיבלו בבית שלהם גם סטיאווה בוקרשט הרומנית, אותה מאמן האקס שלהם - רוני לוי. היריבה השלישית של האלופה הישראלית תהיה לרנקה הקפריסאית.

מכבי ת"א, שהעפילה לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של הליגה האירופית, הוגרלה מהדרג הרביעי, ותתמודד מול דינמו קייב (אוקראינה), בשיקטאש (טורקיה) וסטוק סיטי (אנגליה).

משחקי שלב הבתים של הליגה האירופית יכללו 6 משחקים, בפורמט של בית-חוץ. המחזור הראשון יתקיים ב-15 בספטמבר, כשמשחקי הנעילה ייערכו ב-14 וב-15 בדצמבר.