בזק משיקה שירות משלוח SMS חינם מהפייסבוק

השירות החדש של בזק יינתן בחינם עד סוף דצמבר עבור מספר הודעות בלתי מוגבל

בעידן של גלישה אלחוטית חינם מהסלולרי ואפליקציות לתקשורת חינמית כמו זו של וייבר (viber), התשלום על מסרונים (SMS) הופך יותר ויותר מיותר. גם בזק מזהה את הטרנד הזה - ומאפשרת החל מהיום (ג') שליחת הודעות SMS חינם לכל היעדים והרשתות בארץ ישירות מהפייסבוק, בכתובת: www.facebook.com/Bezeq?sk-app_256899341003715.

עם זאת, לא מומלץ להתרגל לתענוג, משום שההבטחה למסרונים חינם ניתנת רק עד 31.12.11, כאשר כבר החל מ-1 בדצמבר תהיה מגבלה של עד 10 הודעות יומיות בחינם, והודעה נוספת מעבר לכך תעלה 29 אגורות. חבילות הודעות מוזלות יוצעו למצטרפים.

בשלב הראשון השירות מתאפשר רק ללקוחות הפרטיים של בזק, כשהרישום לשירות מתבצע באופן חד-פעמי ישירות מאפליקציית השירות בעמוד הפייסבוק של החברה, ולאחר אישור באמצעות קו הטלפון של הלקוח.

על מנת להצטרף לשירות, המשתמש נדרש להוסיף לפרופיל האישי שלו בפייסבוק את אפליקציית השירות. לאחר הרישום הראשוני, הגישה לשירות תתאפשר בצורה קבועה ישירות מעמוד הפייסבוק האישי.

שליחת ההודעה מתבצעת על-ידי הקלדת מספר היעד וההודעה במסך הטקסט: השולח יכול למלא כל מספר טלפון שאליו ירצה לקבל את ההודעה החוזרת.

האפליקציה כוללת מונה SMS, המאפשר תצוגה נוחה של אורך ההודעה. לאחר מהלך ההשקה תתווסף גם תצוגת יתרת ההודעות המוגדרות ללקוח.

עוד דרכים למסרונים חינם

כאמור, זו לא הדרך היחידה לשלוח מסרונים חינם. שורה של אתרים ואפליקציות מאפשרים לתקשר עם הסביבה ללא תשלום - דרך הסלולרי ודרך המחשב.

בין האפליקציות הבולטות: וייבר (viber), WhatsApp ו-talkbox (הודעות קוליות). גם דרך הג'ימייל ניתן לשלוח הודעות באמצעות הקלדת מספרי טלפון.

אילן סיגל, מנהל השיווק הפרטי בבזק, מסר כי "לבזק מעל 100 אלף אוהדים בפייסבוק, ושירות ה-SMS החדש משלב בין טכנולוגיית תקשורת מתקדמת לבין עולם הרשתות החברתיות, כך שהצרכן יכול לנצל את השירות באופן המיטבי עבורו".