רון חולדאי גורש אמש מהשולחן העגול בקריאות בוז רמות

ראש העיר תל אביב רון חולדאי הגיע לאירוע שמוקדו התקיים ברחבת מוזיאון תל אביב ■ חולדאי אמר בתגובה: "הגעתי על מנת לקיים שיח, אבל הפרובוקטורים לא באמת רוצים לדבר"

המחאה עברה לשלב הבא, ואמש במקום עצרות המוניות התקיים אירוע "1,000 השולחנות העגולים". ראש העיר תל אביב רון חולדאי הגיע לאירוע שמוקדו התקיים ברחבת מוזיאון תל אביב והתקבל בקריאות בוז רמות, וכן זכה לקריאות "חולדאי, תתפטר".

חולדאי אמר בתגובה: "הגעתי על מנת לקיים שיח, אבל הפרובוקטורים לא באמת רוצים לדבר". חולדאי, שהיה מלווה במאבטחים רבים, ניסה לעבור לשולחן דיון אחר, אך השתתפותו נמנעה גם שם והוא עזב את המקום.

הפרויקט מתקיים במקביל ביותר מ-40 יישובים בארץ. לדברי האחראים על הפרויקט, מטרתו היא לייצר שיח בין עשרת אלפי בני אדם על עתיד החברה הישראלית.

יו"ר אגודת הסטודנטים הארצית איציק שמולי ביקר בשולחן העגול של שדרות ואמר: "הסטודנטים כאן והם לא הולכים לשום מקום, בקרוב נרחיב פעולות המאבק בשטח".

ביום רביעי: מטח ביצים על מאבטחי העירייה

ביום רביעי, לאחר שהחל פינוי האוהלים מהשדרות בתל אביב, הגיעו פעילים לפתח בניין העירייה כשבאמתחתם אוהל. אחריהם התאספו במקום עוד עשרות, ולנוכחים במקום חולקו ביצים.

בשלב מסוים כפי שנקלט במצלמות האבטחה, נזרקו אותן הביצים על מאבטחי העירייה ועל השוטרים שפעלו בזירה. זה נתן את האות לפריצת המפגינים פנימה - אל תוך העירייה.