מזל של מתחילים: מילא לוטו לראשונה - וזכה ב-12 מיליון שקל

תושב צפון הארץ בשנות ה-60 לחייו מילא את הטופס ביום שישי להגרלה שהתקיימה במוצ"ש ■ "בלילה חלמתי חלום, וכשהתעוררתי החלטתי שאני ממלא לוטו. ידעתי שאזכה"

תושב צפון הארץ מילא בפעם הראשונה בחייו טופס לוטו בעקבות חלום שחלם לילה קודם - וזכה ב-12 מיליון שקל.

"בלילה חלמתי חלום, וכשהתעוררתי החלטתי שאני ממלא לוטו", מספר הזוכה המאושר. "בדרך לעבודה שכחתי לגמרי שהחלטתי למלא, וכשנזכרתי חזרתי במיוחד לדוכן הפיס על מנת למלא את הטופס. הרגשתי חובה לעשות זאת, ידעתי שאמלא ושאזכה, זה היה לי ברור. כשהגעתי לדוכן לא היה לי מושג מה עושים, מכיוון שזאת הפעם הראשונה בחיי שאני בדוכן של מפעל הפיס. הזכיין הסביר לי והתחלתי למלא את המספרים. בשלב מסוים התעייפתי מכך וביקשתי למלא בשיטת לוטומט".

את הטופס שרכש בעלות 46.40 שקל שם הזוכה ביומנו האישי, ובמוצ"ש צפה בהגרלת הלוטו בטלוויזיה. "כתבתי את המספרים שנפלו בגורל והתחלתי להשוות שורה אחר שורה, ולא היתה זכייה. כבר התייאשתי עד שהגעתי לשורה האחרונה, בדקתי וגיליתי שיש ברשותי את כל המספרים. השמחה וההתרגשות היו עצומים, ולמרות שהיה לי ביטחון בזכייה, פתאום לא האמנתי, ניגשתי לאינטרנט ושוב בדקתי, אך עדיין הייתי מהוסס. החלטתי לא לגלות לאשתי, וביום ראשון התקשרתי לבית מפעל הפיס על מנת לבדוק שוב את הטופס כדי להיות בטוח שאכן זכיתי".

כאשר סיפר לאשתו את דבר הזכייה היא לא הבינה במה מדובר, מכיוון שבעלה אף פעם לא מילא לוטו לפני כן. "הייתי המומה, אמרתי לו, ממתי אתה ממלא לוטו? הבטתי בטופס בתדהמה, ואז הוא אמר 'מחר יש לך יום הולדת, זאת מתנת יום ההולדת שלך'".

הזוכה המאושר בשנות ה-60 לחייו, אב לשני ילדים וסב ל-4 נכדים, מילא את הטופס ביום שישי להגרלה שהתקיימה במוצ"ש (17.9.11).

כשנשאל מה יעשה עם סכום הכסף המכובד מאוד שנפל בחלקו, השיב הזוכה: "אנחנו מסודרים בחיים, גידלנו את ילדינו בכבוד, בזכות הרבה מאוד עבודה קשה. יש לנו בית ומכוניות, ולא חסר לנו דבר, אבל עכשיו אני יכול לסדר גם את נכדיי ולהבטיח להם עתיד כלכלי טוב. ההרגשה היא נהדרת, לא צריך לדאוג להם בהיבט הכלכלי, ואני מודה על כך לאלוהים".