אריק שור מטיל פצצה: תנובה תפרסם השבוע דוחות כספיים

מנכ"ל תנובה מסביר בראיון לגלי צה"ל את הסיבה לפרסום הדוחות: "אנחנו רוצים להראות שאנחנו לא חמדנים ולא רצינו לגזול פה אף אחד"

תנובה תפרסם השבוע את הדוחות הכספיים המלאים שלה - כך הבטיח היום (א') אריק שור, מנכ"ל החברה, בראיון לגלי צה"ל.

אם תנובה אכן תפרסם את הדוחות השבוע, המהלך עשוי לפתור את הפלונטר עם מבטח שמיר שהושהתה מהמסחר בבורסה מ-2010, עקב בקשת רשות ניירות ערך לפרסם את הדוחות המלאים של תנובה - או למכור את מניות תנובה המוחזקות על-ידי שמיר.

בראיון הבוקר בגלי צה"ל התייחס שור להודעת תנובה מהבוקר על הוזלת עשרות מוצרים ב-15%, ואמר כי "במקום לדבר על הפנמות, הורדנו מחירי מוצרים שהם מוצרי יסוד. אנו מבטיחים לטפל במוצרים בצורה רגישה ונכונה. אין ספק כי מחאת יוקר המחיה השפיעה גם עלינו; ראינו והפנמנו. אנו מנסים לפצח את יוקר המחיה בישראל, וזה דבר לא טריוויאלי. חשבנו איך נוכל לתת לצרכן הישראלי את המוצרים שלנו בצורה הכי טובה שיש, איך לתת פתרון ארוך-טווח".

שור אמר כי תנובה תפרסם השבוע את הדוחות הכספיים "כדי להראות שאנחנו לא חמדנים ולא רצינו לגזול פה אף אחד. במהלך החודשיים וחצי האחרונים, החברה הישראלית היחידה שנותנת הנחות היא תנובה. אנחנו נותנים כ-60% מהמוצרים שלנו בהנחות".

שור, שנחקר גם הוא ברשות ההגבלים העסקיים במסגרת חקירת תנובה על העלמת מידע לכאורה, נמנע מלהתייחס לחקירה: "אני מנוע מלדבר על החקירה שעורך הממונה על ההגבלים העסקיים. אני מאמין באמונה שלמה שהנהלת תנובה וחברת תנובה פעלה כמו שצריך, ונמשיך לשתף פעולה באופן מלא. אני מאמין שהחקירה תסתיים במהרה ונוכל לשוב לשגרה".