כפי שנחשף ב"גלובס": NMC יונייטד רוכשת את טלעד ב-15 מיליון שקל

זאת מידי משה גאון ■ טלעד, לשעבר זכיינית בערוץ 2, עוסקת כיום בייצוג ערוצים זרים בישראל

חברת NMC יונייטד הודיעה היום (א') על סיכום לרכישת חברת טלעד מידי משה גאון. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", שווי העסקה עומד על 15 מיליון שקל.

בין בעלי המניות בחברה חברים נוספים במשפחת גאון, ובהם יהורם גאון, רוברט פקטור ועוזי פלד, שלמעשה אחרי קרוב ל-40 שנה יעזוב סופית את החברה.

טלעד עוסקת כיום בייצוג ערוצים זרים, ביניהם ערוץ !E, ערוץ הביוגרפיה (bio), ערוץ HD-MGM, ערוץ ההיסטוריה, וערוץ ההיסטוריה HD.

"המטרה שלנו בעסקה היא כניסה לעוד תחומים והתרחבות. אנחנו מחפשים סינרגיות, כיוון שאנחנו עוסקים בתוכן", אמרה ל"גלובס" מנכ"לית NMC יונייטד, פנינה אדרי. "חשבנו שזה נכון להגיע לפלטפורמות נוספות. יש שם שני ערוצים שמושכים אותנו בעיקר, והם ערוץ !E וערוץ הביוגרפיות, ואנחנו מאמינים שיש הרבה מה לעשות איתם".

- זו תקופה בעייתית להיכנס לטלוויזיה הרב-ערוצית. ספקים רבים טוענים כי הם חשים בנחיתות מול הפלטפורמות. את לא חוששת מזה?

"טלעד לא מושפעת מזה. יש לה חוזים ארוכי-טווח סגורים מראש. היא לא בלופ של הטלוויזיה הרב-ערוצית. קנינו חברה רווחית".

יו"ר טלעד, משה גאון, מסר כי "טלעד הינה חברה רווחית וטובה בעלת מוניטין ועשייה ארוכת-שנים של טלוויזיה בישראל. ההחלטה על מכירתה נעשית ברגשות מעורבים, מתוך הסתכלות לעתיד על טובת החברה, ההנהלה והעובדים".

גאון הסביר כי לאור מגמות השוק, יהיה נכון לחברה "להיות חלק מקבוצה שממוקדת בעשייתה בתחומי הפנאי והבילוי. משפחת אדרי מקבלת לידיה נכס מצוין, ואני מאחל לה שתעשה להשבחתו יחד עם הנהלה מצוינת וצוות מעולה".

גאון הוסיף כי "משפחת אדרי היא גורם מוכר ומוערך בענף. דירקטוריון החברה אישר את המכירה הזו פה-אחד, מתוך מספר הצעות שקיבלנו, מתוך אמונה שהחיבור שלהם עם טלעד יסייע לחברה להתרחב ולהצליח בהמשך דרכה. אני רוצה להודות למנכ"ל דן תדמור ולהנהלה על עבודה מקצועית ומוערכת, ושמח שהנהלת החברה תמשיך בעבודתה גם לאחר המכירה".