GoPad Surf של אגפא פוטו - טאבלט זול ומאכזב

הבעיה עם רכישה של טאבלט זול היא בכך שהוא לא תמיד מגיע עם כל מה שצריך ■ הגו פד הוא אחד הטאבלטים הפחות טובים שראינו. אפילו שמדובר במחיר זול, היינו ממליצים לוותר עליו

בחודשים האחרונים אפשר לראות יותר ויותר טאבלטים שיוצאים בשוק במחירים זולים יותר מתג המחיר של 2,000 שקל. דגם הבסיס של חברת אגפא פוטו, הוא מוצר מהסוג הזה, הנמכר במחיר של 1,000 שקל.

* אפליקציות: הבעיה עם רכישה של טאבלט זול היא בכך שהוא לא תמיד מגיע עם כל מה שצריך. למשל, הדגם הזה של אגפא פוטו כלל את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל בגרסה 2.3, לא הגיע עם גישה לחנות האפליקציות שלה - Market או אפילו גישה לאפליקציית ג'ימייל. במקום זאת, המכשיר הגיע עם גישה לחנות האפליקציות SlideME Market, שהייתה בעייתית במבחר של אפליקציות ישראליות. בכדי לנסות לפתור את הבעיה הזו, היינו צריכים לפנות לייבואן (חברת אלודה), ששלח לנו ישירות קובץ שסיפק גישה לחנות של גוגל (אפשר גם לנסות לחפש באינטרנט). בסופו של דבר, סבלנו מקריסות שלא איפשרו לחנות הזו לפעול. תופעה שאפילו התרחשה בשימושים שונים באפליקציית יו טיוב הפנימית של המכשיר.

* ממשק: הגו פד מגיע עם אנדרואיד בגרסה 2.3.1. מדובר בגרסה של מערכת ההפעלה שמיועדת לסמארטפונים, כאשר הטאבלטים שיצאו בחודשים האחרונים לשוק מגיעים כבר עם גרסה 3.0 ומעלה (האניקומב) שמיועדת למוצרים מהסוג הזה. בגדול אנחנו לא רואים סיבה ללכת לקנות טאבלט אנדרואיד מתחת לגרסה 3.0. לשם השוואה, ארקוס מציעה את דגם ה-80 G9 במחיר של 1,400 שקל, כולל אנדרואיד 3.2 ומסך בגודל 8 אינץ'.

* מסך: הדגם הזה מגיע עם מסך בגודל 7 אינץ' באיכות לא משהו ועם תגובה קצת מאכזבת בניסיון השימוש שלו בעת גלישה בדפדפן.

* חומרה: הגו פד סרף מגיע עם מעבד במהירות 1 הרץ, זיכרון פנימי של 8 ג'יגה, חריץ הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון וכניסת HDMI ומיני USB. מעבר לזה, יש לו גם תקשורת WiFi.

* בשורה התחתונה, מדובר באחד הטאבלטים הפחות טובים שראינו. אפילו שמדובר במחיר זול, היינו ממליצים לוותר עליו.

* מחיר: 1,000 שקל.

* ציון: 6.