תודה והוקרה לפלסטין הכבושה

מכוח חופש עיתונות בישות הציונית שלכם התאפשר לנו להימנע ממאמץ לאסוף מודיעין

ברצוני לפנות מעל במה נכבדה זו של עיתון "גלובס" לכל אלה בפלסטין הקדושה והכבושה המפטפטים את עצמם לדעת, ולהודות להם מקרב לב - בשם העם האיראני בן התרבות העתיקה עלי אדמות - על תרומתם הגדולה למאמץ הגלוי שלנו לבנות מעל האדמה תחנות כוח גרעיניות למטרות שלום, ועל המאמץ הסודי שלנו לבנות מתחת לאדמה ראשי נפץ גרעיניים שיותקנו על טילי שיוט פאר יצירתנו.

הרי כבר כיום אתם חוששים ממטר טילים על מתקנים אסטרטגיים ועל העורף שלכם. תדמיינו מה יהא בעתיד הקרוב - העליונות והחופש הצבאי ממנו נהניתם עד כה יגיעו לקיצם. אנא מכם, אל תזלזלו ביכולות שלנו. עליכם להבין שאנו נחושים.

אשר לסנקציות הבינלאומיות - הן אפילו לא שורטות אותנו. הערכנו שהקהילה הבינלאומית ומועצת הביטחון מסוגלות ליותר, אבל הנפט שלנו כנראה מסנוור את כולם. המשטר באיראן חזק וחדור באמונה דתית, וכל ניסיון חיצוני למוטט אותו ייתקל ביד ברזל של עמנו הדגול.

אתם - ניצולי שואה (שכלל לא התרחשה) - הקמתם בפלסטין הקדושה ישות המכונה "ישראל", שכבשה בכוח הזרוע וגזלה את אדמותיהם של אחינו הפלסטינים.

אתם ודאי ערים לכך שהישות הציונית שלכם אינה אלא מערכת של תולעים וקורי עכביש, שבמכה ראשונה תיעלם כאילו לא הייתה. ואם בתולעים עסקינן, אמרו נא למאיר מהמוסד - שלפי פרסומים זרים ניסה וגם הצליח לפגוע ולשבש את מערכות המחשבים שלנו - שמדעני המחשב הגאונים שלנו, שלמדו במדינות המערב, הצליחו להתגבר על התולעים שלו.

ולספקנים שביניכם אבהיר - חזיתי במעוף הטיל שלכם "יריחו 3" לכיוון מערב, וצפיתי בטלוויזיה בטייסות שלכם שמתאמנות בסרדיניה, ואני מבין שהם יכולים לשייט גם לכיוון מזרח - אולי במרחב האווירי של מדינת הבוגדים הסעודים, אולי במרחב האווירי של מדינת המלך הזמני עבדאללה, ואולי במרחב האווירי של מדינת המרמרה, שעדיין ממתינה להתנצלות שלכם. אין אנו זקוקים ל"תזכורות" כאלה.

המכה השנייה - אפילו תבוא ממרום השמיים או ממעמקי הים - לא תעזור לכם, שכן העם הגדול והעתיק שלנו מסוגל לספוג אותה, וגם החבר שלכם מהבית הלבן לא יוכל - ואולי לא ירצה - לסייע לכם.

בישות הציונית שלכם מתקיימת דמוקרטיה למופת שאינה יודעת להגן על עצמה מפני אלה המבקשים לחסלה. בישות זו מתקיים חופש עיתונות בלתי מוגבל ובלתי מצונזר, שמכוחו ובשם זכות הציבור לדעת התאפשר לנו לוותר על השקעת מאמצים וכספים באיסוף מודיעיני - אכן חגיגה גדולה, וגם על כך נתונה לכם תודתנו. אגב, אצלנו מיישמים את העיקרון ההפוך - זכות הציבור לא לדעת.

עוד ברצוני להודות מקרב לב לקברניטי ושרי הישות הציונית ולנבחריה לראשי זרועות הביטחון שלה - בעבר ובהווה - וגם לעיתונאים הדגולים שמביאים לידיעתנו את דבריהם ואת הדלפותיהם.

אולי מישהו מהם חשב, ואולי חלם, ל"עבוד" עלינו בעיניים או לבלבל אותנו. הסירו דאגה זו מראשכם, אנחנו מומחים ב"עבודה" על אחרים ונמשיך לעשות זאת עד שנממש את חזוננו המשולש: איראן גרעינית אזרחית וצבאית; הגמוניה במזרח התיכון, כולל במדינת הבוגדים הסעודיים בנסיכויות הנפט הקיקיוניות והמושחתות, במדינת המלך הזמני עבדאללה ובעיראק ממנה החבר שלכם מהבית הלבן עומד לסגת; והעיקר - החזרת אלה מכם שייוותרו בחיים לאחר המכה הראשונה למדינות מהן הם באו.

לשמחתי, שכחתם שתי אמירות חשובות של חכמיכם המשמשות אותנו כיום: "סייג לחוכמה שתיקה" ו"בתחבולות תעשה לך מלחמה". תמשיכו לפטפט את עצמכם לדעת, ועוד פעם - תודה מקרב לב.

ולקראת סיום, אנו עדיין ממתינים לסיקור של עיתונאי במקומון של דימונה - לא על מבנה חדש של ארגון נעמת, אלא על מפעל הטקסטיל העלום הממוקם בעיר זו ועל הפעילות המתקיימת בו. ועד אז, ד"ש חם ללוחמי חופש המידע וענונו וענת קם.

ולסיום, ברצוני להודות לאללה בורא עולם על שבחר בנו מכל העמים לחסל את הישות הציונית - אם היא לא תחסל את עצמה.

מחמוד אחמדינג'אד

נשיא הרפובליקה האסלאמית של איראן

נ.ב - יש לי עוד אלף תודות, ועל כך בטוויטר שלי בטהרן.

הבאתי לדפוס מכתב דמיוני זה ללא כל קשר לדילמה הקיומית שקברניטינו אמורים להכריע בה אם לא מחר אז מחרתיים, שכן שעון הזמן אוזל.