קמפיין התמ"ת לבטיחות בעבודה - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הצליח בזכות הרעיון הקריאטיבי והשימוש בשיר המוכר

הפרסומת של משרד התמ"ת לבטיחות בעבודה, באמצעות משרד הפרסום לפ"מ, רשמה את שיעורי זכירה הגבוהים ביותר השבוע. עם זאת, מפתיע לגלות שהפרסומת זכתה גם לשיעור האהדה הגבוה ביותר השבוע - שיעור גבוה מהממוצע החצי-שנתי.

לטענת ד"ר רינה דגני, יו"רית קבוצת גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת זכתה לדירוג זה בזכות הרעיון הקריאטיבי המיוחד, השימוש בשיר המוכר לכולם, העברת המסר בצורה ישירה אך מעניינת והחזרה המרובה של הפרסומת הן בטלוויזיה והן ברדיו.

הפרסומת של הוט לפסטיגל, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון.

סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון - עלייה משמעותית לעומת הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של כ-664 אלף דולר.

הקמפיין רושם שיעורי זכירה המדרגים אותה במקום הרביעי, זאת לאחר ששבוע שעבר דורגה כפרסומת הזכורה ביותר.

מספר הפרסומות נמצא בירידה

כמו כן, הפרסומת של תאגיד המיחזור, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, מופיעה בדירוגים גבוהים בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, זאת בדומה לשבוע שעבר, כאשר גם השבוע זכתה להיות מדורגת במקום השני בשיעורי הזכירה.

במקום השני בנתוני האהדה מדורגת הפרסומת של מילקי באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, שחוזרת לסיבוב נוסף באוויר. הפרסומת זוכה ל-15.1% אהדה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד מעט לעומת השבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 352 (בהשוואה ל-383 בשבוע שעבר).

עם זאת, על אף הירידה הקלה במספר הפרסומות, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גדל לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר, ועומד על 32.2 מיליון דולר (בהשוואה ל-28.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות 17 נובמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 17 נובמבר