ח"כ כרמל שאמה: חיים כץ הוציא עליי חוזה עקב ששינסקי

שאמה בפייסבוק: "אני בז לאיומיו! גאה במה שעשיתי ומעדיף להשלים קדנציה אחת באמונה וביושר ולא להיות בובה של טייקון כלכלי או טייקון פוליטי"

ח"כ כרמל שאמה, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, תוקף היום (ה') בחריפות את חבר הכנסת חיים כץ, בפוסט שהעלה בפייסבוק. שני חברי הכנסת חברים בסיעת הליכוד.

"ראשי ערים וראשי סניפים בליכוד מספרים לי בדאגה כי ח״כ חיים כץ מאיים כי מי שיתמוך בי הוא ישחט אותו (פוליטית כמובן), ומבקש שישבעו בפניו כי הם מתחייבים לכך...חלק טוענים שעשיתי טעות שהובלתי את חקיקת ששינסקי בכנסת למרות דרישותיו ואיומיו של ח״כ חיים כץ, ושאני עלול לא להיבחר עקב ה״חוזה״ שהוציא עלי ח״כ כץ שפקד כ-10,000 מעובדי תעשייה אווירית לליכוד", כותב שאמה.

"אני בז לאיומיו! גאה במה שעשיתי ומעדיף להשלים קדנציה אחת באמונה וביושר ולא להיות בובה של טייקון כלכלי או טייקון פוליטי דוגמת ח״כ חיים כץ".

ושאמה מוסיף: "אין לי ספק שעובדי תעשייה אווירית אינם כבשים של יור הועד והם מבינים שנלחמתי בששינסקי גם עבורם ועבור ילדיהם והדורות הבאים, וגם רבים מהם מבינים שח״כ כץ פועל כאן ממניעים של חברו הטייקון ומדאגה לאחזקתו האישית במניות ישראמקו הנאמדת במאה שנות שכר עבודה...".