בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

מותגי התקשורת בזק והוט התמקמו השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים

קנסות היציאה בוטלו, וחברות הטלקום מאותגרות למצוא דרכים יצירתיות להשאיר את הלקוחות ולמנוע מעבר אל המתחרה. דבר זה בא השבוע לידי ביטוי בפרסומות של שתי ענקיות התקשורת בזק והוט.

לאחר שמכרה עשרות אלפי מחשבים ניידים ללקוחותיה במחיר מסובסד במבצעי המכירות הקודמים, ממשיכה בזק לקדם את רשת ה-NGN, והפעם היא מציעה טאבלט אנדרואיד מהדור החדש במחיר אטרקטיבי. זו הפעם הראשונה שבה משתלב גידי גוב בקמפיין המקדם מוצרים חדשניים, והפעם מצטרף אליו גיא לרר, מגיש התוכנית "הצינור".

הוט חוזרת לאוויר עם עוד פרסומות בכיכובו של דיוויד דוכובני, גיבור הסדרה "קליפורניקיישן". הפעם מצרף משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי לחגיגה גם את פארוק, הלוא הוא יוסף שילוח ז"ל, והכול לטובת מכירת הטריפל של הוט והענקת טלוויזיית LG 32 אינץ' למצטרפים.

לפ"ם מעלה לאוויר השבוע קמפיין של משרד התמ"ת לעידוד בטיחות בעבודה באתרי בנייה, תחת הסלוגן: "קבלן, כשאתה בונה בית, אל תהרוס בית אחר". הקמפיין מופק עבור משרד התמ"ת, המדווח כי מתחילת השנה נהרגו בממוצע 3 פועלים מדי חודש באתרי הבנייה השונים שבארץ.

סופר-פארם, המפגינה השנה עוצמה פרסומית, ממשיכה עם מבצע SUPER FIVE באמצעות באומן-בר-ריבנאי. במסגרת המבצע מוכרת הרשת בכל שבוע 5 מוצרים שבמבצע במחירים מוזלים.

חברת קל אוטו יוצאת השבוע בקמפיין למבצע מכירות של מספר ימים ספורים, במסגרתו היא תמכור מגוון רכבים חדשים הרשומים על שמה, בהנחות מפליגות. האופן שבו פונה החברה לקהל הפרטי בצורה כה מאסיבית מעיד על הטשטוש שקיים לאחרונה בין יבואני הרכב לחברות הליסינג. משרד הפרסום הוא JWT.

המותגים המושקעים 21 נובמבר
 המותגים המושקעים 21 נובמבר

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.