הדרבי התל-אביבי: המשדר הנצפה ביותר בערוץ 1 מאז יולי 2010

הניצחון של הפועל ת"א הביא 14.3% רייטינג והיה השידור הכי נצפה בערוץ 1 מאז גמר המונדיאל ■ זהו גם המשחק הכי נצפה בליגת העל בשתי העונות האחרונות

הדרבי התל-אביבי ששודר אמש (א') בערוץ 1 רשם את אחד מנתוני הצפייה הגבוהים בשנים האחרונות למשחק ליגת העל. הניצחון של האדומים (1-3) במסגרת המחזור ה-13 הביא רייטינג ממוצע של 14.3% בקרב משקי-הבית היהודיים, נתון המשקף צפייה של 389 אלף צופים.

מדובר במשחק הכי נצפה העונה בליגה, ששבר את השיא הקודם שנרשם באוקטובר, במשחק בין מכבי תל-אביב למכבי חיפה. גם בעונה שעברה היה הדרבי התל-אביבי המשחק הכי נצפה, אז הביאה ההתמודדות בסיבוב הראשון בין הקבוצות רייטינג של 13.6%.

יותר מכך, ברוממה מצאו כי המשחק אתמול היה השידור הנצפה ביותר של רשות השידור מזה 16 חודשים, אז השיג גמר המונדיאל בין ספרד והולנד ששודר ביולי 2010 רייטינג של 37%.

זו הפעם הרביעית העונה ש"המשחק המרכזי" גורף רייטינג דו-ספרתי. בתום 13 מחזורים, הרייטינג הממוצע של "המשחק המרכזי" בליגת העל עומד על 8.5%.

הפועל תל-אביב, שמובילה את טבלת הליגה, לא שודרה מזה כחודשיים וחצי ב"משחק המרכזי", ובסך-הכול זכתה אתמול לשידור הרביעי העונה. הקבוצה תמשיך להיות משודרת גם בשבוע הבא: במחזור הבא תארח הפועל בבלומפילד את מכבי חיפה.

מכבי תל-אביב, למרות חוסר ההצלחות וההידרדרות למקום ה-7 בטבלה, זוכה העונה לכמות השידורים הגדולה ביותר: עד כה שודרו הצהובים שבע פעמים העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.