אלדן תתחיל להשכיר מכוניות חשמליות של בטר פלייס

שתי החברות חתמו על הסכם בינהם שיאפשר לחברת אלדן לשווק ולהשכיר מכוניות חשמליות בהיקף של מאות מכוניות במהלך 2012 ■ השיווק יתחיל בחודשים הקרובים

חברת בטר פלייס וקבוצת אלדן, הודיעו היום על חתימת הסכם לשיווק והשכרת מכוניות חשמליות בהיקף של מאות יחידות. ההסכם נחתם בתום משא ומתן, שבמהלכו סוכם כי החברה תרכוש מ-Better Place מאות מכוניות חשמליות מסוג רנו פלואנס .Z.E במהלך 2012.

אלדן, חברת השכרת הרכב הגדולה בישראל, תהיה הראשונה שתציע מכוניות חשמליות להשכרה גם ללקוחותיה הפרטיים, בארץ ומחו"ל. בנוסף, בעתיד תשיק החברה "חבילת הטבות משלימה" ללקוחות שישכירו מכונית חשמלית - כולל הטבה בחבילת המנוי החודשית, עלות מופחתת בימי ההשכרה ועוד.

אלדן תחל בחודשים הקרובים בשיווק המכונית החשמלית לחברות וללקוחות פרטיים, לקראת המועד בו צפויות המכוניות החשמליות הראשונות להגיע לישראל. על פי ההסכם, לקוח ליסינג שיבחר במכונית החשמלית, יתקשר בהסכם עם אלדן לרכישת שירותי ליסינג למכונית ובמקביל בהסכם נוסף עם חברת בטר פלייס שתספק את השירות ללקוחות.

שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן אמר כי: "אלדן וBetter Place הינן חברות ישראליות כחול לבן, אשר צמחו מהמשק הישראלי ומובילות בתחומן וטבעי שנשתף פעולה. אנו שמחים להיות החברה הראשונה שתציע לכל נהג ונהגת ליהנות מחוויית נהיגה אחרת וקוראים גם לחברות אחרות להצטרף למגמה הירוקה". יצוין כי בטר פלייס כבר חתמה לפני מספר חודשים על הסכם רכישה עקרוני דומה למאות יחידות עם חברת הליסינג "אלבר". היקף רכש של מאות יחידות נחשב קטן יחסית בחברות הליסינג הגדולות, שחלקן רוכשות 12-25 אלף מכוניות חדשות בשנה.