ערוץ 10 נערך לסגירה: הוקפא המעבר לנווה-אילן

בכיר בערוץ: "נפסיק את שידורינו בסוף ינואר, ולכן אין היגיון בהמשך השקעה במעבר לנווה-אילן" ■ תוכניות הבוקר בוטלו, נגנזו פרומואים ל"הישרדות" ו"היפה והחנון"

פועלים לסגירת הערוץ? ערוץ 10 החליט על עצירת עבודות הבנייה המוערכות ב-20 מיליון שקל באולפנים בנווה-אילן, אליהם הייתה אמורה לעבור חברת החדשות ב-31 בדצמבר השנה. השטח בנווה-אילן אמור לכלול אולפנים, משרדים, ציוד תקשורת ותשתית להמשך הבנייה.

עוד נודע כי הוחלט לבטל את הפקת כל תוכניות הבוקר המוקלטות, וכן להפסיק את עבודת מחלקות יחסי הציבור והפרומו על "הישרדות" ו"היפה והחנון", שהיו אמורות לעלות לשידור בסוף ינואר.

ערוץ 10 החל לנקוט בשורה של צעדים במטרה להתמודד עם החלטת ועדת הכלכלה שלא לדחות את התמלוגים למדינה והמשתמע ממנה - לפי מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי - החשכת מסך ב-27 בינואר.

לדברי בכיר בערוץ 10, "לפי מה שמסתמן, אנחנו נפסיק את שידורינו בסוף ינואר, ולכן אין שום טעם או היגיון בהמשך ההשקעה האדירה הכרוכה בהעברת חברת החדשות לנווה-אילן. זה כסף שהולך לפח".

בהתייחס לאופציה כי החדשות ישודרו בינתיים מאולפנים בירושלים, אמר הבכיר כי חברת חדשות 10 לא תעבור לעיר הבירה מסוף דצמבר ועד לתאריך הסגירה הייעודי ב-27 בינואר, זאת למרות שכך מתחייב בחוק. "גם ככה אנחנו נסגרים, אז למה לעבור? אנחנו נשדר חדשות מבית הוורד עד לסגירה".

כמו כן, ערוץ 10 הודיע להפקות של תוכניות הבוקר המוקלטות "משפחה 10", "זמן מיסטיקה", "אשת חייל", "מספרים מדברים", "בריאות עם רפי קרסו", "איזה יופי", "המקצוענים", לרצועת האוכל המשודרת ב-16:00 ולהפקת הדרמה "אלנבי" בהפקת מוש דנון, כי כבר בימים הקרובים לוח השידורים יורכב משידורים חוזרים בלבד, וכי ההפקות מופסקות לאלתר.