סקר TIM: וואלה עוקפת את ynet עם 63.3% חשיפה

גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל בזירה הכלכלית ■ סקר TIM: "גלובס" הוא אחד מעשרת האתרים הפופולריים ביותר בגלישה מהסלולרי

רשת פייסבוק ממשיכה לצמוח: אחרי שבחודש אוקטובר רשמה הרשת החברתית 2 מיליון גולשים ישראליים שונים ביום, בחודש שעבר עלתה כמות הגולשים היומיים ל-2.2 מיליון - כך עולה מנתוני גוגל טרנדס, כלי המדידה של ענקית האינטרנט, לחודש נובמבר. על-פי נתוני סקר TIM, הבודק את שיעור החשיפה של גולשים לאתרי אינטרנט, פייסבוק רשמה חשיפה בנובמבר של 72%, כשהיא ממשיכה להחזיק בביטחה במקום השני לאחר גוגל עם 91.9%. במקום השלישי ניצב אתר יו-טיוב עם חשיפה של 65.7%.

עוד עולה מנתוני סקר TIM כי וואלה שבה למקום הרביעי (עם שיעור חשיפה של 63.3%), כשהיא עוקפת חזרה את ynet (שיעור חשיפה של 59.4%), לאחר שהאחרון עקף אותה בחודש אוקטובר. עם זאת, סקר TIM מראה כי בגלישה מהסלולרי התמונה הפוכה, כש-ynet מוביל עם חשיפה של 58.4% לעומת וואלה עם 49.2%. על-פי גוגל טרנדס, לוואלה גלשו בנובמבר 1.41 מיליון גולשים שונים ביום ול-ynet גלשו 1.25 מיליון גולשים שונים ביום.

נתוני גוגל טרנדס מראים עוד כי בזירה הכלכלית ממשיך להוביל אתר "גלובס" עם כ-175 אלף גולשים שונים ביום. אתר "דה מרקר" רשם בנובמבר 125 אלף גולשים שונים ביום, בעוד "כלכליסט", שלקראת סוף החודש עקף מספר פעמים את "דה מרקר", רשם 115 אלף גולשים שונים ביום. על-פי סקר TIM, "כלכליסט" רשם בחודש שעבר שיעור חשיפה של 17%, "גלובס" עם 13.5% ו"דה מרקר" עם 13.4%.

טרנדס
 טרנדס

טרנדס
 טרנדס

בגלישה מהסלולר מוביל "גלובס" עם חשיפה של 4.2%, מה שמקנה לו גם את המקום העשירי באתרים הפופולריים ביותר מהגלישה מהסלולרי. מאחוריו נמצאים "כלכליסט" עם 4.0% ו"דה מרקר" עם 3.7%. בגלישה ממקומות העבודה רשם "כלכליסט" חשיפה של 17%, "גלובס" עם 15.5% ו"דה מרקר" עם 13.6%.

נתוני הגלישה מהסלולר של סקר TIM מראים נתון מעניין נוסף לפיו אתרי הספורט פופולריים במיוחד כשמדובר בגישה מהטלפון הנייד. כך, בעוד שאתר one ואתר ספורט5 ממוקמים רק בעשירייה השנייה בנתוני החשיפה הכלליים, בגלישה מהסלולר הגיע one למקום השביעי (חשיפה של 5.7%) וספורט5 למקום התשיעי (חשיפה של 5.0%).

מה לגבי שאר האתרים המובילים בישראל? על-פי סקר TIM, אתר mako רשם בנובמבר חשיפה של 34.9% (650 אלף גולשים שונים ביום על-פי גוגל טרנדס), בעוד יד2 רשם חשיפה של 30.4%. את שאר העשירייה סוגרים נענע10 (25.9%), זאפ (25%) ואתר nrg מבית מעריב (19.1%).

עוד עולה מהסקר כי הסדרות "עספור" (HOT) ו"המרוץ למיליון" (רשת) הן הסדרות המובילות בצפייה דרך האינטרנט, כש-15% מהישראלים צופים בכל אחת מהן. "סרוגים" (yes) נמצאת במקום השלישי עם 11%. "רמזור" (קשת), שאינה משודרת מזה מספר חודשים, חולקת את המקום הרביעי עם "סברי מרנן" (קשת) ושיעור צפייה של 7%.

עוד ברשימה, "שלוש" (קשת) עם 6%, "אחת אפס אפס" (ערוץ 10) עם 5%, "איך פגשתי את אמא" (yes) עם 4% ו"האוס" (HOT) עם 3%. מבחינת האתרים המובילים לצפייה נדחית באינטרנט נמצא מאקו במקום הראשון (31%), כשאחריו ניתן למצוא את רשת (14%) ונענע10 ו-וואלה (9% כל אחד).