עסקת קומבינציה לבניית כ-132 יח"ד בשדרות ירושלים ביפו

העסקה נחתמה מול בעלי קרקע פרטיים לפי 40% תמורות לבעלי הקרקע ■ "עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט היא כ-100 מיליון שקל ושווי המכירות הצפוי עומד על כ-200 מליון שקל"

בימים שמכרזי מקרקעין של מינהל מקרקעי ישראל נסגרים ללא מציעים, יזמים מוצאים את הפיתרון גם במסגרת עסקאות קומבינציה שאינן דורשות מימון. קבוצת בולווארד רכשה קרקע בשדרות ירושלים בעיר לבניית כ-132 יחידות דיור ושטחי מסחר. העסקה נחתמה מול בעלי קרקע פרטיים לפי 40% תמורות לבעלי הקרקע.

המגרש המדובר משתרע על שטח כ-5 דונם והוא חלק ממתחם גדול יותר של כ-10 דונם שעתיד לכלול למעלה מ-300 יחידות דיור בחלקה הדרומי של שדרות ירושלים, בסמוך למגרש הכדורגל הישן של קבוצת מכבי יפו , הגובל מדרום ברחוב איסקוב, ממזרח ברחוב חסידי אומות עולם, מצפון ברחוב וכטנגוב וממערב בשדרות ירושלים. העסקה בוצעה באמצעות משרד עורכי הדין מ. פירון ושות'.

את הפרויקט יתכנן האדריכל אילן פיבקו והוא עתיד לכלול דירות שלושה חדרים בשטח של כ-80 מ"ר בנוי, דירות 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר בנוי ודירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט עתיד לכלול גם שטחי מסחר בקומת הקרקע לכיוון השדרה . מהחברה נמסר כי: " עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט היא כ-100 מיליון שקל ושווי המכירות הצפוי עומד על כ-200 מיליון שקל" .

לדברי שי פולונסקי, מנכ"ל החברה: "זהו הפרויקט השלישי של החברה בדרומה של העיר תל אביב יפו בחמש השנים האחרונות. בולווארד הצליחה לזהות בעבר את ההתפתחות העתידית של רחוב הרצל כמו גם את התפתחות מתחם מטלון שממערב לפלורנטין. יפו עוברת בשנים האחרונות מהפך עם שיפור התשתיות, תוספת של פרויקטים חדשים למגורים והשקעה במתחמי תרבות ופנאי. השלמת הפתוח והבינוי של אזור יפו העתיקה ורחוב יפת, מפנה את תשומת הלב וההשקעה כעת לשדרות ירושלים".