סמסונג גלקסי מיני - סמארטפון סביר בלבד

הגלקסי מיני מציע למשתמשים יכולות של טלפון חכם במחיר נמוך יותר מהדגמים המובילים ■ הוא לא מכשיר לא טוב, הוא בהחלט סביר מאוד ביחס לקטגוריה, אולם המחיר אצל המפעילות הסלולריות לא קרץ לנו במיוחד

הצלחת המותג "גלקסי" של סמסונג גרמה לחברה לצרף את השם לליין שלם של סמארטפונים וטאבלטים. הגלקסי מיני הוא סמארטפון המציע למשתמשים יכולות של טלפון חכם במחיר נמוך יותר מהדגמים המובילים.

עיצוב: הגלקסי מיני מרגיש מכשיר זול ביד, אך לא זול מדי. הוא עשוי כולו פלסטיק שנותן תחושה של משהו קשיח והמסך שלו בגודל 3.14 אינץ' ולא ממש איכותי, לעומת הצגים המרהיבים בסמארטפונים יקרים יותר. זו גם נקודת התורפה של המכשיר. המקלדת קטנה, אך עדיין ניתן להקליד בקלות מבלי לפספס יותר מדי.

ממשק: פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3.4 (ג'ינג'יירבירד). סמסונג שילבה על גבי הממשק את המעטפת שלה - TouchWiz 3.0 המציעה ווידג'ט כמו סגירת אפליקציות. עוד בתפריט - טייפ מנהלים וחיבור יחסית בינוני לפייסבוק.

חומרה: המעבד עומד על מהירות 600 מגה הרץ. ברוב המקרים המכשיר רץ בסדר גמור, אבל לעתים רחוקות הוא פשוט מגמגם או לא מגיב.

סוללה: למרות שלא מדובר בסמארטפון עם צג ענק, הסוללה אוזלת כאן מהר מדי וקשה לעבוד איתו במשך יום שלם.

מצלמה: 3.2 מגה פיקסל, לא כולל כפתור פיזי לצילום, פלאש וללא פוקוס אוטומטי. איכות התמונות ממש לא משהו, גם לא באור יום, וצילום הווידיאו גם לא מוצלח.

בשורה התחתונה: הגלקסי מיני הוא לא מכשיר לא טוב, הוא בהחלט סביר מאוד ביחס לקטגוריה, אולם המחיר אצל המפעילות הסלולריות לא קרץ לנו במיוחד. מצד שני אפשר לנסות לחפש אותו בשוק הפתוח בניסיון לקבל מחיר טוב יותר.

מחיר: פלאפון - 2,160 שקל (או 60 שקל ב-36 תשלומים); אורנג' - 1,620 שקל (או 45 שקל ב-36 תשלומים).

ציון: 7.5.