איגודי השיווק וחברות הפרסום תומכים בתיקון חוק הרשות השנייה

איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום הביע היום את תמיכתם בהמלצת מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, להעביר את הסמכות לטיפול בחובות ערוץ 10 על ידי תיקון החוק

איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום הביע היום את תמיכתם בהמלצת מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, להעביר את הסמכות לטיפול בחובות ערוץ 10 על ידי תיקון חוק הרשות השנייה.

שעות ספורות לאחר הדיון שהיה אמור להיות אתמול בסוגיית החובות של ערוץ 10 בוועדות הכנסת והכלכלה, שיגר סמירה מכתב ליו"ר ועדת הכלכלה, כרמל שאמה-הכהן, ובו הוא מבקש כי יתוקן סעיף 102 בחוק הרשות השנייה בנוגע לעניין החובות. תיקון החוק יאפשר לרשות לשנות את מועד תשלום והשבת החובות של הערוץ וכן יאפשר לרשות להחליט על הדרך בה יושקעו כספי החוב.

"אנו מאמינים כי מדובר בפתרון נכון וצודק לבעיית ערוץ 10 שיכול להיות גם אפשרי וישים בתוך זמן קצר, ובלבד שיתוקנו שלושת הסעיפים הרלוונטים בחוק. מדובר בפתרון שימנע החשכת מסך בישראל, על כל המשתמע מכך לשוק התקשורת כולו", כתבו היום יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, ויו"ר איגוד השיווק הישראלי, אייל מליס, לשאמה הכהן.

עוד כתבו השניים לשאמה הכהן: "אנו קוראים לך לפעול למען דחיית מועד הגשת הבקשות לרישיונות ולהביא לידי מתן סמכות מפורשת בחוק למועצת הרשות השנייה לקבוע מועד נוסף לדחיית תשלומי הערוץ, ולהביע תמיכה בהצעתנו למתן סמכות למועצה להמרת תשלום החוב של הערוץ, בהשקעה בתוכן וביצירה ישראלית מעבר למחויבויותיו השוטפות".