בעקבות תחקיר "כלבוטק": תביעה נגד נאופלם ב-55 מ' ש'

התביעה הייצוגית הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים ■ הטענה: התובעת הופתעה לגלות כי הכלים הקרמים שרכשה ומיוצרים ע"י נאופלם, מסוכנים ומכילים חומרים רעילים

בעקבות תחקיר "כלבוטק", הוגשה היום (ג') לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 55 מיליון שקל נגד חברת נאופלם, יצרנית כלי בישול קרמיים.

באמצעות משרד עוה"ד טנוס, דריס נג'אר, טוענת התובעת הייצוגית, כי היא צפתה אתמול בתוכנית כלבוטק בערוץ 2 והופתעה לגלות כי הכלים הקרמים שרכשה ומיוצרים ע"י נאופלם, מסוכנים לבריאות ומכילים חומרים רעילים. זאת, בניגוד לפרסומי נאופלם ולהוראות משרד הבריאות. בא כוח העותרת עו"ד האני טנוס מסר ל"גלובס" כי קבוצת התובעים בתביעה הייצוגית צפויה לכלול את כל מי שרכש את המוצרים הקרמיים מחברת נאופלם בשנים האחרונות.

טנוס ציין כי הלקוחה שלו קנתה לפני זמן קצר סיר קרמי לילדה התינוק וחשבה שהיא עושה בשבילו את הדבר הכי טוב, אך כעת התברר לה שלא כך הדבר.

מחברת נאופלם נמסר בתגובה כי "צר לנו על ההתנהלות החפוזה של מי שנשען על כתב הפלסתר הלא מבוסס שהוצג בכלבוטק". עוד נמסר מנאופלם כי בימים הקרובים תוגש תביעת ענק כנגד כלבוטק וייחשפו "המחדלים, ההטעיות והמניעים שהביאו לבליל השגיאות שהועלה אמש בתוכנית".