מהדורת חדשות 10 תשודר מהערב מאולפני JCS בירושלים

מנכ"ל חדשות 10, אורי רוזן: "זה פתרון זמני שנאלצנו להסתפק בו, בעקבות עצירת בניית אולפני הקבע והמשרדים החדשים שלנו בנווה-אילן"

מהדורת החדשות של ערוץ 10 תוגש החל מהערב (א') מאולפני ‪JCS‬, שם נמצאת מערכת חדשות 10 בירושלים - כך בישר היום מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ, אורי רוזן.

"‫‫זה פתרון זמני שנאלצנו להסתפק בו, בעקבות עצירת בניית אולפני הקבע והמשרדים החדשים שלנו בנווה-אילן", מסר רוזן.

יצוין כי בניגוד לרוחות הנושבות ממסדרונות ערוץ 10 בשבועות האחרונים, לפיהן הערוץ יחשיך מסך ב-27 בינואר, רוזן דווקא אינו חד-משמעי לגבי הסגירה. רוזן ציין בפני העובדים כי הפתרון הינו זמני "עד להתבהרות עתיד הערוץ".‬‬ ‬‬
‫‫
"בניגוד לאולפן הקבע המתוכנן בנווה-אילן, שאמור להיות מהמתקדמים בעולם", כתב רוזן, "האולפן הזמני מוגבל מאד ביכולותיו ומהווה פשרה גדולה מבחינתנו".

יחד עם זאת, הוסיף רוזן, התקבלה החלטה בערוץ לעמוד בדרישות החוק, "מתוך תקווה שיקרה נס, ויימצא פיתרון להמשך קיומו של הערוץ".

רוזן הסביר כי הסט הזמני של האולפן החדש יתבסס על הקרנת ויזואליה של הדסק הנוכחי מאחורי המגיש, וזאת במטרה "לשמור על תחושה של רציפות עד להשקת האולפן הקבוע".

עוד ציין רוזן כי למרות שהמגיש יעקב אילון "מסתייג חריפות מהאילוץ והפגיעה במסך", הוא ישדר החל מהערב מהאולפן הזמני, בתקווה שהדבר יסייע להצלת הערוץ.

‫‫לבסוף כתב רוזן כי הוא מקווה ש"יימצא פיתרון למשבר הנוכחי, ונוכל לחדש במהרה את העבודות בנווה-אילן ולקצר עד כמה שניתן את תקופת הפגיעה בצופינו".‬‬