שכרו של יאיר לפיד מ"ידיעות" וערוץ 2 - כ-150 א' ש' בחודש

לפיד הוא אחד מאנשי התקשורת המרוויחים ביותר בישראל ■ כמגיש "אולפן שישי" הוא זכה לאורך השנים לשכר של כ-120-100 א' ש' בחודש ■ כמו כן הוא מקבל 35 א' ש' בחודש עבור 4 טורים שבועיים ■ קמפיין בנה"פ הכניס לו 800 א' ש' בשנה

אם התחזיות יתבררו כנכונות ויאיר לפיד אכן ייבחר לכנסת ה-19, הוא ייאלץ להתרגל לתלוש שכר קטן בהרבה מזה שקיבל בעשור האחרון. שכרו של חבר כנסת הוא כ-35 אלף שקל ברוטו, בערך פי 4 מהשכר הממוצע במשק, ועדיין נמוך מאוד יחסית למה שלפיד קיבל בשנים האחרונות.

לפיד הוא אחד מאנשי התקשורת המרוויחים ביותר בישראל. כמגיש "אולפן שישי", לפי ההערכות, הוא זכה לאורך השנים לשכר של כ-120-100 אלף שקל בחודש. טורו השבועי של לפיד במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" נחשב לאחד הטקסטים הנקראים ביותר בעיתונות. השכר כמובן בהתאם.

לפי הערכות, מקבל לפיד כ-35 אלף שקל בחודש עבור ארבעה טורים שבועיים. בסך הכל מקבל לפיד מ"ידיעות אחרונות" כ-420 אלף שקל עבור כתיבת 48 טורים בשנה. בנוסף, עד כניסתו ל"אולפן שישי", שימש לפיד גם פרזנטור של בנק הפועלים. שכרו השנתי של לפיד מהבנק מוערך בכ-800 אלף שקל לשנה, כ-4 מיליון עבור 5 שנים כפרזנטור.

כמו מגישים אחרים, לפיד מבוקש גם כמנחה אירועים וכמרצה. כמרצה לפיד משתכר כמה אלפי דולרים להרצאה. כמנחה אירועים התעריף של לפיד הוא מהגבוהים בתחום, והוא מקבל כ-12-10 אלף דולר לאירוע פרטי או מסחרי.