בעקבות פיטורי מעוז: עצומה נגד "סתימת פיות" בפייסבוק

הנאום השערורייתי של שלמה מעוז, שפוטר אתמול מתפקידו ככלכלן הראשי של בית ההשקעות אקסלנס, מוסיף להכות גלים ■ עצומה חדשה בפייסבוק יוצאת נגד ההשתקה של מעוז, וקוראת להחרים את בית ההשקעות

הנאום השערורייתי של שלמה מעוז, לשעבר הכלכלן הראשי של בית ההשקעות אקסלנס, שפוטר מתפקידו אתמול (ד') - מוסיף להכות גלים. לאחר שבית ההשקעות הודיע אתמול כי פיטר את מעוז לאור התבטאויותיו החריפות, גוברים הקולות בקרב הציבור אשר תוקפים את אקסלנס ומאשימים את מנהליו ב"סתימת פיות".

עצומה שנפתחה בפייסבוק בנושא, תחת השם "מחרימים את אקסלנס-נשואה: אומרים לא לסתימת פיות", לוקחים את השיח צעד אחד קדימה - כשהיא קוראית לציבור להחרים את בית ההשקעות אקסלנס, ולמשוך את כספו משם. (לקישור לעצומה - לחצו כאן)

"שלמה מעוז אמר בקול רם את מה שרבים מרגישים, והפיטורים שלו הם שערוריה שאין לה מקום בחברה דמוקרטית", נכתב בעצומה. "כל מי שמתנגד לסתימת פיות צריך להחרים את בית ההשקעות אקסלנס-נשואה ולמשוך את כספו משם. אנא הצטרפו ושתפו!".

נאומו של מעוז הגיע לאחר סכסוך מתוקשר עם הפרשן יוסי פרנק ב"לילה כלכלי", בו תקף במילים חריפות ביותר את מה שכינה "האליטה האשכנזית, בבנק לאומי, בבית המשפט העליון ובמפגינים שהשתתפו במחאה החברתית".