הפרסומות הזכורות והאהובות: התוכי של בזק בינלאומי בראש

גיאוקרטוגרפיה: במקום השני - קמפיין בזק ■ הפרסומת של שירותי בריאות כללית היא המושקעת ביותר בשבוע האחרון - כ-960 אלף דולר

הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה והאהדה הנמוכים מהממוצע השנתי.

הפרסומת היא קמפיין המשך להצגת כבל האינטרנט התת-ימי הראשון בישראל, בה מככב התוכי הירוק של בזק בינלאומי. בפרסומת הקודמת לתוכי חסר מטר אחד כדי לחבר את הכבל התת-ימי לישראל, אך לבסוף הוא השלים את המשימה. בפרסומת הנוכחית התוכי מתעורר לחיים ומתעופף על הכבל בשמי ישראל. בפרסומת הושקעו השבוע 900 אלף דולר (מחירון).

יש לציין, כי הפרסומת השנייה הזכורה ביותר היא של חברת בזק, אף היא באמצעות אדלר-חומסקי, אשר דורגה גם כפרסומת עם שיעורי האהדה השניים הגבוהים ביותר. עוד עולה, כי שיעורי האהדה לפרסומת של בזק בינלאומי גבוהים יותר בקרב גברים, לעומת שיעורי האהדה לפרסומת של בזק הגבוהים יותר בקרב נשים.

הפרסומת של שירותי בריאות כללית, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-960 אלף דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), ירידה משמעותית בהשוואה למושקעת ביותר בשבוע שעבר (1.82 מיליון דולר) שהייתה של חברת ישראכרט.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך לרדת, זאת בהשוואה לשבועות הקודמים, כאשר מספרן עומד על 324 (בהשוואה ל-351 בשבוע שעבר). גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ממשיך במגמת הירידה, ועומד על כ-32.8 מיליון דולר (לעומת 34 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות 12 ינואר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 12 ינואר