אתר ynet מקים חברה לפרסום בסלולר

האתר יקים מיזם משותף יחד עם חברת הטכנולוגיה Mobile1, שיתמקד במכירת שטחי פרסום בסלולר עבור בעלי תכנים ומפתחי אפליקציות ותנהל רשת פרסום סלולרי

ynet נכנס לתחום הפרסום הסלולרי: האתר הקים חברה משותפת בתחום יחד עם חברת הטכנולוגיה והתוכן הסלולרי Mobile1. חברת Mobile1 היא חברה בת של אתר הספורט ONE, בו שולטת (51%) קבוצת "ידיעות אחרונות", המחזיקה בבעלות על אתר ynet.

חברת הפרסום החדשה, שתיקרא MedMob ושהחלה לפעול בשבועות האחרונים, תתמקד במכירת שטחי פרסום בסלולר עבור בעלי תכנים ומפתחי אפליקציות ותנהל רשת פרסום סלולרי. כמו כן, ובהמשך לפעילות הקיימת של Mobile1, החברה תעסוק גם בפיתוח אפליקציות סלולריות לסמארטפונים.

החברה החדשה, אותה ינהל יוני פרידמן, מנכ"ל Mobile1, תשווק שטחי פרסום באפליקציות סלולריות ותנסה להניע תקציבי פרסום של מפרסמים גדולים אל פלטפורמת הסלולר. בשבועות האחרונים פעלה MedMob למסחור האפליקציות של ynet ו-ONE, לצד אפליקציות של אמנים כמו דודו אהרון, עידן עמדי ועומר אדם ואחרות. תחום הפרסום בסלולר נחשב לתחום צומח בעולם ואף בישראל. בתעשייה מעריכים כי בשנים הקרובות הוא צפוי להחזיק נתח דו-ספרתי מעוגת הפרסום הדיגיטלית בישראל.

לדברי המשנה למנכ"ל ynet, שי מגל, "ynet ממשיכה לראות את תחום הסלולר כמנוע צמיחה מהותי בשנים הקרובות, לאור כמות הסמארטפונים בשוק ולנוכח השינוי המהותי בהרגלי הגלישה של הצרכנים".

מנכ"ל Mobile1 ו-MedMob, יוני פרידמן, הוסיף כי "מתוך הניסיון והידע הרב שצברנו בעולמות הפיתוח והתאמת תכנים לצריכה סלולרית, ביחד עם הדומיננטיות ההולכת וגוברת של השימושים בסמארטפונים, הבנו כי יש לתת מענה מקצועי וייעודי למדיה הסלולרית. מדובר במדיה שנמצאת בגידול מתמיד ופותחת בפני המפרסמים אפשרויות רבות".