ערוץ הילדים מעלה תוכנית בכיכובם של ילדי "בית-ספר למוסיקה"

בתוכנית בהגשת טל מוסרי, שתעלה ב-15/2, יבצעו הילדים שירים ויגישו פינות

ערוץ הילדים ממשיך לחדש את לוח השידורים שלו ומתעתד לעלות תוכנית חדשה בכיכובם של ילדי "בית-הספר למוסיקה", בהם שון גיטלמן, קטלין אליגדו, שי המבר ומישל כהן.

התוכנית, שתעלה ב-15 בפברואר, תצטרף לתוכניות החדשות שהשיק הערוץ בתחילת השנה במסגרת רצועת "שלוש בערוץ הילדים".

במסגרת הרצועה החדשה תשודר מדי יום רביעי תוכנית מוזיקלית בהשתתפות כוכבי "בית-הספר למוסיקה". בתוכנית, בהגשת טל מוסרי, הילדים יבצעו שירים ויגישו פינות קבועות.

את התוכנית תפיק עבור ערוץ הילדים חברת טדי הפקות, שהפיקה את "בית-הספר למוסיקה", ובראשה יעמוד הבמאי ושופט "כוכב נולד", צדי צרפתי.

התוכנית תצטרף ל-3 תוכניות שהושקו בערוץ הילדים בחודש ינואר: "ניפגש בסיבוב" - שעשועון בהנחיית טל מוסרי, במסגרתו 4 מתמודדים משיבים של שאלון טריוויה; "ממצחיק" - תוכנית בהנחיית דנה פרידר ועודד פז, שסוקרת את הקטעים הנצפים ביותר ברשת; והתוכנית "הקול נשאר במשפחה" - שעשועון שמפגיש שתי משפחות מוזיקליות עם משימות הדורשות מהן להפגין את יכולותיהן הווקליות.

מנהלת ערוץ הילדים, הילי חורב-קסוטו, מסרה בתגובה: "ערוץ הילדים ממשיך לפעול במרץ כדי להביא לצופיו את התכנים האיכותיים והאטרקטיביים ביותר. 'בית-הספר למוסיקה' מנגישה לילדים את נכסי התרבות שלנו בשירה וביצירה בדרך אטרקטיבית ומהנה, ולכן אנו גאים להיות חלק מעשיה זאת. אני רוצה להודות לזכיינית קשת ולחברת טדי הפקות, הרואות בנו שותפים לדרך".