שמולי לנתניהו: "התערב באופן מיידי בסוגיית מחיר למשתכן"

התאחדות הסטודנטים הארצית פנתה הערב לראש הממשלה בבקשה להתערבות בסוגיית מחיר למשתכן ובבקשה לפירסום הקריטריונים לזכאות לדירה מוזלת בפרויקטים ייעודיים ■ שמולי: "הטבות לדירות מיועדות רק לאוכלוסיות מרובות ילדים"

התאחדות הסטודנטים הארצית בראשות איציק שמולי פנתה היום (א') לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה להתערבות מיידית בסוגיית המחיר למשתכן וכמו כן בבקשה לפרסום הקריטריונים לזכאות לדירה מוזלת בפרויקטים ייעודיים. מהארגון נמסר כי בקשה זו מגיעה על רקע הפרסום על התקרבות המועד לפרסום הקריטריונים העדכניים לזכאות לדירה מוזלת בפרויקטים ייעודיים של משרד הבינוי והשיכון, בין היתר במסגרת "מחיר למשתכן".

"מצוקת הדיור ההולכת ומעמיקה היא שהובילה מאות אלפי ישראלים וישראליות לצאת לרחובות ולמחות בקיץ האחרון. כתוצאה מכך, פרסמה הוועדה לשינוי חברתי כלכלי שמינית אתה דוח שציין במפורש כי יש לערוך שינויים מבניים שיסייעו לאוכלוסייה צעירה ועובדת, בין היתר בתחום הדיור. לצערנו, ההטבות המקנות זכאות לדירות מוזלות מיטיבות באופן ברור כיום אך ורק עם אוכלוסיות מרובות ילדים, וכמעט שאינן מסייעות לאוכלוסיות אחרות", כך כתב יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית איציק שמולי בפנייה לנתניהו.

"אנו רואים בתחום הדיור בכלל וסוגיית 'מחיר למשתכן' בפרט כאבן בוחן ראשית להתמודדות הממשלה עם המחאה החברתית. כמי שמייצגים ציבור של מאות אלפי צעירים וצעירות, אנו מעוניינים לוודא כי תהליך קביעת הקריטריונים יהיה שקוף ושוויוני. על כן נודה על התערבותך המיידית לטובת פרסום המידע והקריטריונים בהקדם האפשרי", המשיך שמולי.