עסקת קרקע למגורים בחדרה: 3.8 דונם ב-12 מיליון שקל

חברת הנדל"ן עמרם אברהם וחברת אפי קפיטל רכשו את הקרקע במטרה לבנות מגדל מגורים ■ על פי התכנון הבניין יהיה בן 13 קומות ויכלול 46 יחידות דיור

בימים בהם יזמי הנדל"ן, כמו גם הרוכשים, ממעטים בביצוע עסקאות, יש גם כאלה שבוחרים להוציא אל הפועל עסקאות היכן שערכי הקרקע עדיין נמוכים באופן יחסי.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם בשיתוף חברת אפי קפיטל, רכשו קרקע בשטח 3.8 דונם המיועדת לבניית 46 יחידות דיור בשכונת עין הים בחדרה תמורת כ-12 מיליון שקל. את השטח רכשו החברות בעסקת מזומנים מכונס הנכסים של חברת חפציבה.

המחיר אותו שילמו החברות על הקרקע משקף שווי של כ-260 אלף שקל ליחידת דיור. בכוונת החברה לבנות על המגרש בניין מגורים בן 13 קומות ובו 46 יחידות דיור בתמהיל של דירות 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. בכוונת החברה לעלות על הקרקע ולהתחיל בבניית הפרויקט תוך חמישה חודשים. לפי התכנון מחירי הדירות בפרויקט יהיו החל מ-1.15 מיליון שקל לדירות 4 חדרים והחל מ-1.25 מיליון שקל לדירות 5 חדרים.

אלון עמרם הבעלים והמנכ"ל של חברת עמרם אברהם ציין היום כי רכישת קרקע זו מצטרפת לקרקע קיימת בבעלות החברה עליה נבנה פרויקט AQUA, המשתרעת על פני שטח של כ-8.5 דונם וממוקמת בקצה המערבי של השכונה בקו ראשון לים.

עמרם הוסיף ואמר כי: "רכישת הקרקע החדשה, מתחברת ליעד אסטרטגי של החברה, המאמינה בפוטנציאל האדיר של האזור, בפיתוח הרחב המבוצע על ידי העירייה ובאפשרות השבחת הנכסים בשכונה בצורה משמעותית בשנים הקרובות. אם ממוצע המחיר היום בפרויקטים השונים בשכונה לדירת 4 חדרים בקומה הראשונה בשטח ממוצע של כ-110 מ"ר עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר עומד על כ-1.15 מיליון שקל, במהלך שנת 2012 ממוצע המחיר צפוי להאמיר עד ל-1.2 מיליון שקל. עלייה של כ-4%".