שת"פ ישראלי: להזמין מקום חניה מראש ליד המסעדה

אתר rest יוצא בשת"פ עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Just Park It ויאפשר לסועדים למצוא מקום חניה ליד המקום שבו יסעדו - עוד לפני שהם יוצאים מהבית

אתר המסעדות rest משיק שיתוף-פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Just Park It, במסגרתו יוכלו סועדים להזמין חניה דרך האינטרנט לאחר שהזמינו מקום למסעדה.

הרעיון הוא לאפשר לסועדים להגיע בזמן למסעדה וללא הצורך לבזבז זמן ולצבור עצבים בחיפוש מקום חניה פנוי.

השירות של Just Park It מאפשר לחפש חניה בקרבת המסעדה - בחניונים ציבוריים ובמקומות חניה פרטיים שחברים בשירות של Just Park It.

שתי החברות עדכנו כי השירות המשותף יחל בשלב הראשון דרך אתר האינטרנט, וניתן לגשת אליו באמצעות כפתור ייעודי, לאחר שמתבצעת הזמנת שולחן באמצעות שירות rest in של אתר המסעדות הפופולרי. בהמשך השנה יוצע שירות החניה גם דרך אפליקציית rest.

בחברות מסבירים כי השירות עובד כך שעל מנת להזמין חניה בפועל יידרש הגולש להירשם לשירות ולהזין שם, פרטי כרטיס אשראי, פרטי אי-מייל לקבלת הודעות ואת מספר הטלפון הנייד. עם השלמת ההזמנה יקבל המזמין הודעת SMS המאשרת את פרטי ההזמנה. עם ההגעה לשער החניה (במקרה שקיים) יוכל לפתוח את שער המחסום לחניון בעצמו באמצעות טלפון נייד רגיל, או באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים באפליקציית Just Park It. כך נחסך הצורך בתשלום בכניסה או ביציאה מהחניה.

לדברי מנכ"ל אתר rest מקבוצת זאפ (לשעבר דפי זהב), אביחי בליצקי, "ההבנה כי זמנו של הלקוח יקר וכי חוויית הבילוי העדינה תלויה בגורמים רבים, הובילה אותנו לספק עוד מוצר שיקל ויבטיח את ההנאה המושלמת של הסועד. המטרה שלנו היא ליצור רצף כלים באתר rest שיכסו כל פרט בחוויית הבילוי במסעדה ויציעו לגולש את האפשרות לתכנן ולשלוט בכמה שיותר אספקטים של הבילוי שלו".

מנכ"ל Just Park It, מיכאל קנרק, הוסיף כי "מניסיון אישי של כולנו, גם ארוחה טובה מתחילה במקרים רבים בתסכול הנובע מחיפוש אינטנסיבי של חניה. סועדים יוצאים במקרים רבים זמן רב לפני המועד על מנת למצוא מקום חניה מתאים, כאשר לא מובטח להם דבר. השילוב בין rest ל-Just Park It עוזר לאנשים לתכנן את זמנם ולהגיע בנוחות ליעדם".

חברת Just Park It, שהוקמה לפני כשנה, משמשת כזירת מסחר אינטרנט וסלולרית שמשדכת בין בעלי חניות לבין מבקשי חניות לפרקי זמן מוגדרים מראש.