"פוליטיקאית חדשה נולדה אתמול - דפני אקוניס ליף"

התככים בין מחנה סתיו שפיר למחנה דפני ליף עולה לטונים חדשים לאחר הפרסום ב"גלובס" אודות היוזמה להתמודד בבחירות להסתדרות ■ יונתן לוי על דפני ליף: "מישהו חטף אותה והחליף אותה בדייסה פושרת ותפלה"

התככים בין המחנות של מי שהיו מובילות המחאה החברתית של הקיץ האחרון ממשיכים. לאחר שאתמול פורסמה ב"גלובס" היוזמה שמובילים אנשיה של סתיו שפיר לגבש רשימה פוליטית שתתמודד בבחירות הקרובות להסתדרות מול עופר עיני, על בסיס הפלטפורמה של סיעת חד"ש, משתלח היום בדפני ליף דובר התנועה החברתית, יונתן לוי. נציין כי שפיר הכחישה את הדיווח המדובר בדבר ההתמודדות להסתדרות.

"פוליטיקאית חדשה נולדה אתמול בישראל - דפני אקוניס ליף", כתב לוי בעמוד הפייסבוק שלו, וציטט את דבריה של ליף על מה שהוא מכנה "ההתארגנות החדשה והאמיצה של עובדות סוציאליות ופעילי המחאה החברתית שמטרתה לרוץ נגד עופר עיני בבחירות הקרובות": "הבעיות החברתיות בישראל שייכות לכולם - לא רק למאות אלפי חברי ההסתדרות ולא רק למצביעי חד"ש, היא חוצה מעמדות ועמדות פוליטיות ואל לה לבחור צד בנושאים מדיניים ופוליטיים שאינם לה. מאות אלפי תומכי המחאה ועשרות מוביליו הודיעו בתחילת המאבק כי השקפתם ציונית ופרו-ישראלית. מטה המחאה החברתית לא מחזיק בהשקפות היסוד של חד"ש וברעיונות מרכזיים במצעה".

"האמת? הקאתי" ממשיך לוי. "חשבתי שאני מכיר את הבחורה הזאת, אבל כנראה שמישהו חטף אותה לפני כמה שבועות והחליף אותה בדייסה פושרת ותפלה, מהסוג שמגישים במרכז הליכוד על-פי המתכון של סבא מקארתי. אקוניס-ליף מוזמנת להמשיך להנפיק את עצמה בבורסה; שיהיה בהצלחה לכל מי שבאמת רוצה לשנות את העולם".

יש לציין שלאחר זמן מה מחק לוי את הסטטוס הנ"ל מעמוד הפייסבוק שלו.

בתוך כך, פרסמה גם שפיר בעמוד הפייסבוק שלה תגובה לפרסום ב"גלובס" אתמול, לאחר שהכחישה כי לוקחת חלק ביוזמה: "גיליתי עכשיו שגלובס החליטו שאני מתמודדת בבחירות להסתדרות, נגד עופר עיני. כמובן שגם הפעם, לא ביקשו את תגובתי. תגובתי: אני מתמודדת גם על נשיאות ארצות הברית, ואחר כך זימבבואה. והירח. אנא הצביעו למעני".