אין עניבה או בלייזר? החפתים יחפו

צמד חפתים ראוי יכול לחפות על היעדרם של עניבה ובלייזר ■ איך ניתן לשלוף מהארון חולצה ארוכת שרוולים ולהקנות לה מראה חדש באמצעות חפתים?

אם חשבתם שחפתים הם תוספת קלאסית ושמרנית המיועדת לחליפות עסקיות בלבד - תחשבו שוב. החורף הזה נחתו אצלנו חפתים עם עיצובים חדשניים ויפים, המעניקים אינטרפרטציה עכשווית, מודרנית וצעירה לכל הופעה אלגנטית. אף שלרוב הם נותרים מוסתרים על-ידי הז'קט, החורף הוא שעתם היפה של הפריטים הקטנים והמתוכשטים האלה. אז ניתן לשלוף מהארון חולצה ארוכת שרוולים ולהקנות לה מראה חדש באמצעות חפתים.

מעבר לעניין הפונקציונלי שעבורו הומצאו (למנוע משרוולי החולצה לפזול לצדדים) החפתים נועדו לגברים המעוניינים להשלים את המראה האלגנטי, והם מתאימים לכל הסגנונות: החל בחפתים בסגנון האצילי והקלאסי, עבור בחפתים במראה הצבעוני והמודרני שיעניק טוויסט שובב להופעה מחויטת, ועד לחפתים משובצי יהלומים המשמשים כתכשיטים לכל דבר (חלקם אף נמכרים עם סיכת עניבה תואמת).

החפתים יבלטו בחורף הנוכחי, עם נוכחות גברית נטולת בלייזר, שמשאירה חולצה אלגנטית לראווה, ועם דגמים חדשים המגיעים בצורות גיאומטריות שונות: אליפסות, טרפזים, מלבנים, ריבועים ועגולים. אם הצטיינתם בזוג חפתים נאים ואיכותיים, תוכלו לשקול גם לוותר על העניבה ולא רק על הבלייזר), ועדיין לשוות להופעה מראה מכובד ואלגנטי.