108 דירות בפרויקט "צוקי ארסוף" נמכרו ב-4 ימים

רק לפני לפני כ-3 חודשים קיבלו קבוצת חג'ג' ואקרו נדל"ן היתר לעבודות הפיתוח ולאחרונה התקבל היתר הבנייה ■ הדירה הזולה ביותר בפרויקט: 3 חדרים ב-2.8 מיליון שקל ■ מנכ"ל קבוצת חג'ג': "מדובר במוצר איכותי ונדיר היושב על הצוק"

שוק הנדל"ן בקיפאון? הרוכשים ממתינים לירידות מחירים? כנראה שלא בכל מה שקשור לדירות יוקרה הסמוכות לים.

ל"גלובס" נודע כי קבוצת חג'ג' ואקרו נדל"ן, שיצאו לשיווק מאסיבי של פרויקט "צוקי ארסוף" בימים האחרונים, מכרו את כל הדירות והבתים בפרויקט תוך 4 ימים בלבד. מדובר בפרויקט הממוקם בצמוד לקיבוץ געש במועצה האזורית חוף השרון וכולל 108 יחידות דיור סך הכל.

בפרויקט 56 דירות בנות 3 חדרים המתוכננות להיבנות במבנים מדורגים, בשטח 80 מ"ר בנוי ברוטו עם מרפסות בשטח הנע בין 40 מ"ר ל-60 מ"ר. מחירי הדירות המתוכננות להיבנות על הצוק שנמצא במקום נעים החל מ-2.8 מיליון שקל ועד 4.5 מיליון שקל. המחיר עולה ככל שהדירה קרובה יותר לים. הפרויקט כולל גם 52 קוטג'ים על מגרשים בשטח 300 מ"ר בשטח בנוי של כ-160 מ"ר במחירים הנעים סביב ה-6 מיליון שקל.

לפני כ-3 חודשים קיבלה החברה היתר לעבודות הפיתוח ולאחרונה התקבל היתר הבניה. על פי ההערכות, המכירה המהירה נעשתה לא רק בזכות קמפיין רחב היקף אלא גם בזכות נרשמים רבים שיצרו קשר עם החברה במהלך השנים בהם ידוע כבר על קיומו של הפרויקט.

בקבוצת חג'ג' אישרו את הפרטים. המנכ"ל והבעלים המשותף של הקבוצה מסר בתגובה: "אכן מכרנו את כל הפרויקט. מדובר במוצר איכותי ונדיר היושב על הצוק, סמוך לשמורת טבע משקיף אל הים. מדובר בסביבה פסטורלית וההשתלבות של הפרויקט עם הצוק וקרבתו לים שכנעו את הרוכשים".