האחים חג'ג' חתמו על אופציה לרכישת אולמי רסיטל ב-65 מ' ש'

קבוצת חג'ג' חתמה על הסכם האופציה לרכישת הקרקע של מתחם אולמי בית רסיטל, הממוקם סמוך למגדלי עזריאלי בת"א, לפי שווי כולל של 91 מיליון שקל ■ הקבוצה תשלם רק על 75% ממחיר הקרקע

קבוצת חג'ג' חתמה על הסכם האופציה לרכישת הקרקע של מתחם אולמי בית רסיטל, הממוקם סמוך למגדלי עזריאלי בת"א, לפי שווי של 91 מיליון שקל. על הקרקע יוקם מגדל משרדים בן 20 קומות שישווק לקבוצת רכישה. המגעים לחתימת האופציה החלו בחודש שעבר.

‏האופציה לרכישת המתחם מידי שולי אברהם תהיה תקפה למשך ארבעה חודשים. קבוצת חג'ג' חתמה על האופציה באמצעות החברה בת הבורסאית, רג'נסי. על הקרקע תקים קבוצת הרכישה משרדים בהיקף 25 אלף מ"ר בתוספת 16 אלף מ"ר מרתפים וכן קומת קרקע שתכלול שטחי מסחר.

‏לפי ההסכם, המוכר שולי אברהם, התחייב לבנות חמש קומות במסגרת הפרויקט לשימושו העצמי במסגרת קבוצת הרכישה, ובהתאם תשלם קבוצת חג'ג' רק כ-75% ממחיר הקרקע, כלומר כ-65 מיליון שקל.

‏המגדל תוכנן בידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון ועל עיצוב הפנים יהיה אחראי בוקי צוקר. כעת מתנהלים מגעים עם חברות הבנייה אורתם סהר ובסט כקבלני הביצוע של הפרויקט.

‏לפי תוכניות שחלות על המגרש, שפורסמו ב"גלובס" לפני כשלוש שנים, אולם האירועים "אולמי בית רסיטל" ייהרס ובמקומו יוקם בניין בשימוש תעסוקה ומסחר, לפי עקרונות הבנייה הירוקה.

‏במתחם נכלל בתוכנית המע"ר (מרכז העסקים הראשי) הצפוני החדש של ת"א, שיהיה תחום בין נתיבי איילון ממזרח ודרך מנחם בגין ממערב.

‏את חג'ג' ייצגו בעסקה עוה"ד ארז תן עמי וגלעד אוחיון ואת אולמי בית רסיטל ייצג עו"ד יהושע דיאמנט.

‏קבוצת חג'ג' מסרה: "קבוצת חג'ג' משתדלת להתאים את הפרויקטים שלה לעיתוי ולתקופה. למרות שהמפרט הטכני של המגדל ורמת הבנייה יהיו מהטובים והיוקרתיים ביותר, הצלחנו להגיע לרמת תמחור אטרקטיבית מאוד, של החל מ-9,500 שקלים למ"ר - רמת מחירים הנמוכה משמעותית ממחיר משרדים דומים באזור. המטרה שלנו היא שכל שוכרי המשרדים בעלות של החל מ-50-60 שקל למ"ר יוכלו לרכוש לעצמם משרד במגדל, ולשלם את אותו הסכום לבנק בהסדר ההלוואה, ובעצם לשלם עצמם".