מבצע הוט לחבילת טריפל מלאה ב-329 שקל יסתיים ביום ה'

לפי המבצע, חבילת ה"טריפל פלטינום", הכוללת גם אינטרנט 100 מגה, הוצעה ב-329 שקל ■ החל מיום חמישי יוצע המבצע במחיר הזה עם אינטרנט 30 מגה

מבצע הוט לחבילת טריפל מלאה ב-329 שקל צפוי להסתיים ביום חמישי. הוט רשאית לשנות את תנאי המבצע כראות עיניה ואף הגדירה את המבצע כ"מבצע השקה", אלא שלא תחמה את מועד ההשקה מראש, מה שמשאיר לה פתח להפסיק את המבצע בכל עת.

משיחת לקוח סמוי למוקד המכירות של הוט בעקבות פנייה שהגיעה ל"גלובס", אמרה נציגת המכירות כי המבצע יופסק מחר, "למרות שהיה אמור להימשך עד אמצע מארס, וזאת כנראה בגלל עומס מצטרפים". בשיחה אחרת שבוצעה הבוקר (ב') נטען כי המבצע מסתיים היום, אולם כאמור הוא צפוי להסתיים ביום חמישי.

כזכור, לפי המבצע, חבילת ה"טריפל פלטינום" - הכוללת את כל חבילות התוכן, שני ממירים, תשתית אינטרנט במהירות 100 מגה וקו טלפון ללא הגבלה בשיחות - הוצעה במחיר של 329 שקל במקום ב-379 שקל (המחיר המלא). המבצע לווה בקמפיין נרחב, שאף ירד אמש (א') מהאוויר.

החל מיום חמישי יוצע המבצע במחיר הזה עם תשתית אינטרנט במהירות 30 מגה. המבצע אינו כולל ספקית אינטרנט, אולם מעודד את הלקוחות הפוטנציאליים להעדיף את חברת הוטנט מבית הוט, המציעה תעריפים של 20 שקל לכל המהירויות.

התעריף המוזל והמבצע העלו את חמתם של המתחרים, שביקשו את התערבות שר התקשורת על רקע שיתוף-הפעולה בין הוט להוטנט.